Thursday 23 April 2015

Ce se află în geanta mea de călătorii - produse de îngrijire, pensule de machiaj, oje, parfumuri

În articolul pe care l-am publicat acum două zile pe blog, cel în care vă vorbeam despre produsele de machiaj pe care le-am adus cu mine pentru o scurtă vacanță în România (articol pe care îl puteți citi aici, dacă nu ați făcut-o deja), vă întrebam dacă v-ar interesa să vă arăt și celelalte produse de îngrijire pe care le-am adus cu mine, și aproape toate cele care ați comentat ați răspuns afirmativ. Așa că astăzi o să vă arăt și ojele, parfumurile și produsele pentru față, corp și păr care și-au făcut loc în bagajul meu. Nu am mai inclus și periuțele de dinți și limbă și celelalte produse de îngrijire orală, gelul antibacterial, periile de păr, epilatorul ș.a.m.d pentru că nu le-am considerat foarte interesante și am vrut să vă arăt doar ”grosul”, fără a vă plictisi. 

Am cumpărat acest set de gentuțe pentru călătorii de la Primark, și, la fel ca portfardul prezentat în articolul anterior, s-au dovedit a fi foarte practice. 



În gentuța cea mai mare mi-au încăput produsele de îngrijire. Nu am luat nicio variantă mini pentru că nu am considerat necesar, știindu-mă cum ”mănânc” produsele, o variantă mini mi-ar fi ajuns doar câteva zile. De asemenea, nu am luat și produsele pe care știam că le pot cumpăra și din România sau despre care știam că le are mama deja, cum ar fi: șampon, mască de păr, gel de duș, pastă de dinți, apă micelară. Am luat doar produsele pe care le găsesc cu greu sau deloc aici. 

Pentru păr am luat tonicul de la Gliss. Nu-l mai folosisem de câteva luni, dar l-am cumpărat cu câteva săptămâni înainte să plec din Anglia și mi-a fost milă să-l las acolo. Am luat și două șampoane uscate, Batiste - Eden, o variantă nouă care îmi place foarte mult, și Co Lab, șamponul uscat scos de Ruth Crilly, cunoscutul model și youtuber. Nu puteam să nu iau și balsamul leave-in de la Dove, mai ales pentru că pe piața românească încă nu se găsește. Deși știam că mama are fixativ în casă, am vrut neapărat să-l aduc pe preferatul meu în momentul de față, Fat Hair Amplifying Hair Spray. Ultimul produs pentru păr la care nu am putut renunța este  uleiul Renewing Argan Oil of Morocco.

Momentan rutina mea de îngrijire a tenului este destul de simplă, așa că nu am avut multe produse de luat cu mine. Încă sunt în proces de concepere a uneia potrivită temperaturilor mai ridicate. Știind că pot să-mi cumpăr de aici un gel de curățare pe care să-l folosesc dimineața și apa micelară, nu mi-am adus decât uleiul demachiant L`Oreal Paris Miracle Cleansing Oil, exfoliantul meu preferat Garnier Pure Active Exfobrusher și crema hidratantă L`Oreal Triple Active Anti-Shine (review aici).
Ultimul produs care a încăput în gentuța mare este deodorantul Mitchum, preferatul meu în ultima perioadă.
Nu știu cum am uitat să includ în pozele cu produsele și autobronzantul pe care l-am adus degeaba, pentru că acasă mai aveam mai bine de jumătate de tub, și anume Palmer`s Cocoa Butter Formula Natural Bronze Body Lotion (review aici). 


În gentuța mijlocie mi-am pus câteva pensule și un burețel. Le-am lăsat singure pentru că mi-a fost teamă să nu mi se rupă vreuna, cum am mai pățit-o cu alte ocazii când au fost puse lângă alte obiecte dure.
Mi-am luat pensule din fiecare categorie, pentru fond de ten. pudră, blush, contouring, dar și mai multe variante pentru machiajul ochilor. Sunt pensule Real Techniques, MAC, Zoeva, e.l.f., Revlon și no name. Și nu puteam să nu iau și burețelul Real Techniques cu care îmi aplic fondul de ten de câteva săptămâni.



În cea mai mică gentuță mi-au încăput câteva oje și parfumurile. Poate că v-ați fi așteptat să aduc mai multe oje cu mine, dar știam că-i lăsasem mamei vara trecută o grămadă de nuanțe și nu avea rost să aduc prea multe. Am adus doar ce știam că nu prea aveam aici și că voi folosi mai mult ca sigur. 
Și pentru că sunt atât de puține, le voi și menționa pe fiecare în parte: un bleo sidefat, Essie - Beach Bum Blu, un lila foarte rezistent, Essie - Lilacism, un mint, Rimmel London Lycra Pro  - Peppermint, una cu sclipici, China Glaze - Luna, una dintr-un set, Deborah Lippmann - Moon Dance și singura mea ojă Chanel primită cadou (cum era să plec fără Chanel?), nuanța Sweet Star pe care o veți vedea într-un articol când îmi vor mai crește unghiile în curând. Mi-am mai adus și Loțiunea cu Vitamina B5 de la Farmec și Cutipeel-ul de la Golden Rose (review aici). Ah, da, și benzile de la Essence, în cazul în care mă apucă dorința de a face modele pe unghii. 

Mi-am adus și trei parfumuri pentru că nu m-am putut hotărî asupra unuia singur. Sper să pot face rost cât mai curând de măcar un atomizor, să nu mai fiu nevoită să car sticluțe aproape pline. Mi-am adus așa: Jimmy Choo - Blossom (review aici), Thierry Mugler - Alien și Pacco Rabane - Lady Million.

Și cam atât. Sper că v-a plăcut și acest articol și că l-ați găsit cumva... util, în cazul în care plănuiți o vacanță în viitorul apropiat. 
Voi ați fi luat mai multe? Mai puține? Aștept părerile voastre. :)

10 comments:

  1. In primul rand trebuie sa spun ca tare semanam la inca o chestie. Cand am plecat la ai mei in vacanta de Pasti am sunat-o pe mama si am inceput s ao chestionez: demachiant ai, crema de maini ai, ce gel de dus ai, dar sampon? Ca sa pot reduce din surplusul carat:)) Ai luat ceva bagajel, dar te inteleg perfect, TOATE ERAU NECESARE=)) Cand am zarit ambalajul de la samponul Batiste m-am hiperventilat: I need it! Numai pentru ca are numele ala si pentru ca e atat de adorabil. Sper sa apara si la noi..candva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că o să apară și la noi curând, n-ar avea de ce să nu. Are o aromă tare plăcută, destul de dulce, dar nu se simte în păr decât dacă-ți bagi nasul în el, deci e ok. :)
      Și da, toate erau necesare! :D

      Delete
  2. toate utile. si eu car multe.pupp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu ai și foarte multe, nici nu vreau să-mi imaginez cum te chinui să le alegi. :D Pupi!

      Delete
  3. Ai fost mai rezonabilă la categoriile astea decât la makeup! :)) Dar sunt totuși destule, eu probabil aș fi luat mai multe și pentru corp - chiar dacă și mama are destule, dar să fie. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, pentru că erau mai voluminoase. :))

      Delete
  4. eu cand plec undeva imi iau o gramada de lucruri nefolositoare :((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Experiența ne învață, cu timpul o să înveți ce folosești mai des și ce nu și vei ști să le sortezi. :)

      Delete
  5. fb:Trica Viorica
    articol preferat:http://purrrsnboots.blogspot.ro/2015/04/ce-se-afla-in-geanta-mea-de-calatorii.html#comment-form

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...