Tuesday 21 April 2015

What`s in my travel makeup bag | Ce se află în portfardul meu de călătorii

    Dacă mă urmăriți în mod constant știți deja că momentan mă răsfăț cu o mică vacanță în România. Spun ”mică”, deși pentru unii e un concediu în toată regula, însă pentru mine tot e puțin. Am venit aici pentru aproximativ o lună și am fost nevoită să selectez doar o parte din produsele de machiaj pe care le dețin pentru a le aduce cu mine. În anii trecuți îmi luam în proporție de 90% tot ce aveam în colecție, pentru că simțeam că nu pot trăi (?!) fără toate. Numai eu știu cât mă chinuiam să le car de colo-colo și câte griji îmi făceam pentru că nu-mi doream să pățească ceva pe drum. De data aceasta am fost mai chibzuită și am selectat doar câteva.
   Înainte de a selecta produsele pentru a le lua cu mine,  am încercat să-mi amintesc ce am folosit mai des în ultimele 2-3 luni. M-am gândit că ceea ce nu am folosit în acea perioadă, nu voi folosi nici în următoarea lună. Acesta a fost principalul criteriu după care m-am ghidat.
Dacă sunteți curioase ce am ales până la urmă, vă invit să citiți mai jos.

Aceasta este noua mea geantă de cosmetice pentru călătorii. Până acum îmi puneam produsele de machiaj printre hainele din geamantan. Chiar nu pricep de ce nu am investit mai devreme într-o astfel de geantă, pentru că tare practică mai e. Am luat-o de la Primark și dacă îmi amintesc bine, m-a costat 5 lire. Este foarte încăpătoare, am putut să-mi iau cu mine tot ce mi-am dorit și aș mai fi avut loc și pentru altele.


În primul rând mi-am luat crema cu factor de protecție solară de la La Roche Posay, Anthelios AC (review aici) pentruc ă știam că voi prinde zile cu foarte mult soare.
În ceea ce privește primer-ele pentru față, le tot alternez pe cele două așa că nu am putut renunța la unul în favoarea altuia, deși deja mi-am făcut o părere clară despre ambele și știu care îmi place mai mult. Este vorba despre Kiehl`s Micro-Blur Skin Perfector și The Body Shop All -in-One Insta Blur. Vor veni și review-urile în săptămânile ce vor urma.
MAC Fix+ mă însoțește mereu pentru că poate fi utilizat în mai multe feluri și mă simt ”în siguranță” dacă îl am cu mine.

M-am zgârcit la fondurile de ten în ideea că din aeroport îmi voi cumpăra noul fond de ten de la L`Oreal, Infallible 24 Hr Pro-Matte, numai că în aeroport nu am mai avut timp de căutat stand-ul L`Oreal. Știți povestea deja. Astfel că  mi-am adus doar Colorstay-ul care nu prea mi-a părăsit tenul în ultimul timp. Nu știu de ce tenul meu a cam luat-o razna și simt că am nevoie de mai multă acoperire.
Anticearcănele mele de zi cu zi și-au făcut si ele loc: Maybelline Fit Me pentru zona din jurul ochilor și Collection Lasting Perfection pentru zonele cu probleme de pe ten.
Pudra preferată de la Max Factor, Creme Puff nu-mi lipsește niciodată (review aici) și am luat-o și pe cea de la MAC, Select Sheer Loose Powder pentru că îmi place foarte mult aspectul pe care-l oferă tenului (review aici). Și primer-ul pentru ochi de la e.l.f. a venit cu mine, bineînțeles.

Și ca să continui cu produsele pentru față: Sleek Face Form Contour Kit, iluminatorul de la MUA pe care-l iubesc, Undress Your Skin Shimmer Highlighter (review aici). La acestea am adăugat 3 blush-uri: unul foarte natural, de zi cu zi, Natural Collection - Peach Melba, unul roz mai puternic, Bourjois - Frosted Rose și unul mai peachy, 17 Blush&Glow - Peachy  că nu se știe când am chef să am obrăjorii ca o piersicuță.

Pentru ochi și sprâncene am luat următoarele: e.l.f. Eyebrow Kit pe care îl folosesc aproape zilnic (review și demonstrație aici), Maybelline Brow Drama Sculpting Brow Mascara și Soap & Glory Archery în privința căruia nu m-am lămurit încă. Ori am nimerit eu un produs vechi, ori o culoare proastă, nu știu. Vreau să-i mai dau câteva șanse până să mă pronunț.
Kat Von D Tattoo Liner nu putea lipsi, mi-e groază de momentul în care mi se va termina, dar nici Rimmel Scandaleyes Kohl Kajal Black. Singurul rimel pe care l-am luat, singurul pe care îl am de altfel, este Sexy Pulp de la Yves Rocher.

La capitolul farduri am avut nevoie de cea mai mare stăpânire de sine, altfel aș fi luat tot ce dețin. Și-așa regret enorm că nu mi-am luat și paleta Color Chaos de la Makeup Revolution. Ceea ce a reușit să intre în gentuța mea este paleta de la Urban Decay, NAKED 2, pentru că are toate culorile neutre care-mi plac și pe care le folosesc foarte des. Chocolate Bar-ul de la Too Faced este preferata mea în momentul de față și pe lângă nuanțele aurii și maronii și variantele mate și sidefate, are și un mov drăguț și o nuanță olive-kaki care îmi va prinde bine. De la Sleek am ales paleta Garden of Eden pentru că are multe nuanțe de verde și câteva de mov (review aici).
Mi-am luat și două farduri mono din gama L`Oreal Color Riche L`Ombre Pure pentru că aceste două nuanțe nu se regăseau în nicio paletă: Argentic și Soleil Levant (review & swatches aici dacă sunteți interesate)
Ca să am și un bleo mi-am adus fardul cremă Rimmel Scandaleyes - Tempting Turquoise.
Din toate nuanțele de Color Tattoo de la Maybelline pe care le dețin m-am limitat doar la două: On and on Bronze (logic!) și Pink Gold.

Produsele pentru buze au ocupat un loc semnificativ în gentuța mea și veți vedea mai jos de ce. Voi începe cu creioanele: am luat un roz fucsia Primark P.S. Love - nu are nume, pentru că am multe rujuri în această nuanță, Avon Ultra Glimmerstick - Pink Bouquet, creionul de buze care se potrivește aproape la toate rujurile mele și unul nude, Rimmel Lasting Finish 1000 Kisses - Cappuccino

În ceea ce privește rujurile, mi-a fost cel mai greu să mă decid doar la câteva. Le iubesc, am multe și îmi place să le tot alternez. Cred că aș lungi prea mult acest articol dacă m-aș apuca să menționez fiecare ruj și fiecare nuanță în parte, așa că nu o voi face. Dacă sunteți interesate pot face un articol separat cu ele, cu swatch-uri cu tot. Am încercat să ”ating” fiecare nuanță, de la nuanțe de nude, rozuri pale, până la rujuri fucsia. Ah, și mi-am adus și un potrocaliu, because, you know, you never know... :P

La toate acestea am adăugat și un set de gene false de la Tanya  Burr, just in case.

Sper că vi s-a părut interesant acest articol. Eu una sunt foarte curioasă să văd ce consideră fiecare atât de necesar încât decide să transporte peste mări și țări. Nu v-am mai arătat și pensulele, ojele și produsele de îngrijire pentru ten corp și păr pe care le-am adus cu mine, dar dacă sunteți interesate, știți voi, îmi spuneți în comentarii și fac un articol și cu ele.
Voi cum procedați când plecați în călătorii mai lungi de o săptămână? Cam câte produse de machiaj luați cu voi? Vi se pare că eu am exagerat și am luat prea multe sau dimpotrivă? Vă aștept cu drag comentariile

15 comments:

  1. La prima vedere aș fi zis că ai luat foarte multe și că eu m-aș limita la mai puține, dar adevărul e că n-am fost niciodată plecată o lună de acasă ca să știu. Dacă mă gândesc mai bine, mă văd în stare să-mi iau toate produsele cu mine. :)) Un singur lucru e cert: eu sigur mi-aș fi luat cel puțin 3 fonduri de ten și toate rimelurile. :))
    Mi-a plăcut postarea, îmi plac genul ăsta de articole și mie chiar mi-ar plăcea și unul cu restul produselor. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nu știu ce a fost în capul meu când am riscat și am luat un singur fond de ten... Cât despre rimeluri, eu am mereu deschis doar unul, rar se întâmplă să încep două în același timp. Deci nu aveam cum să iau altul.
      Poate o să fac și cu restul, ești a doua persoană care spune că ar fi interesată . :*

      Delete
  2. la partea cu rujurile am simtit cel mai mare interes, recunosc :)).

    ReplyDelete
  3. Eu vreau să văd trupa completă, deci sper cât de curând să mă delectez cu ojele și restul produselor de îngrijire pe care le-ai luat cu tine. Acum câțiva ani buni mi-am cumpărat și eu o gentuță pentru cosmetice ca a ta (diferă doar modelul) dar mă bucur mult că am fost suficient de inspirată cât să o pun în coș. O i-au cu mine peste tot și este foarte practică și eficientă pentru depozitarea produselor la care ținem atât de mult!

    Super articol :-* te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O să fac un articol și despre celelalte, s-a votat! :P
      Așa e, gentuța e tare practică, nu știu cum m-am descurcat fără ea până acum... :)
      Pupici!

      Delete
  4. Cele cateva care ti le-ai luat in vacanta sunt mai multe decat am eu toate cosmeticele :), dar probabil (mai mult ca sigur) te si machiezi mai mult ca mine. Pentru 1 luna de zile eu as lua 1 fond de ten, 2 palete sleek- pentru ochi, 1 rimel, 1 pudra, 1-2 blush, 1 creion pentru sprancene, 4 rujuri. , poate si 2 mono -uri pentru ochi care le folosesc mai des. As adauga si un tus , dar mai trebuie experienta.

    Ar fi interesant sa ne prezinti toate rujurile tale, cu swatch-uri.
    Si restul produselor de ingrijire ar fi un articol fain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că da, mă machiez mai mult decât ar trebui...dar...nu mă pot abține. :D La un moment dat aș vrea să fac și o carieră din asta și deocamdată fața mea e suprafața pe care experimentez. :D

      Mulțumesc pt imbold, poate o să fac un articol și despre rujuri. :*

      Delete
    2. Te inteleg :) . Mult succes !

      Delete
  5. Clar vreau sa vad si ce produse pentru ingrijire ai luat cu tine!:D Eu fara trusa nu pot pleca nicaieri, daca le pun printre haine sigur uit de ele si le trantesc pe jos cand despachetez:)) Eu zic ca pentru o luna de stat in tara e chiar ok ce ai luat. Sunt sigura ca majoritatea oamenilor nu ar fi de acord cu noi si ar zice ca e excesiv bu mnooope.:)) Eu am avut cam jumatate din ce ai tu aici pentru o saptamana si jumatate departe de casa...asa caaaa....mda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Mulțumesc, mă bucur că mă înțelegi. De fapt, eram sigură că fetele din blogosferă mă vor înțelege, we`re in the same boat. :))

      Delete
  6. Ce simpatică e gentuța! Îmi place tare mult.

    Eu am noroc că nu mă prea machiez la ochi așa că o parte din gentuța pentru machiaj este eliberată. De regulă rutina mea de machiaj conține: fond de ten / CC cream, pudră, bronzer, rimel, un fard de sprâncene și un balsam de buze sau un ruj roșu. Și cam atât. Și două pensule pentru față ( una de pudră și una pt contouring) și o pensulă pentru fardul de sprâncene.

    Când am văzut poza de la final nu înțelegeam de ce ți-ai pune o tabletă de ciocolată în trusă :)) Apoi am văzut că era trusa de la Too Faced.

    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. O rutină sănătoasă, nu ca a mea. Glumesc. :P Eu sunt de părere că nu fac excese, dar na, fiecare gândește altfel. Eu pun cel mai mare accent pe ochi, așa că la farduri & co nu aș fi renunțat sub nicio formă.

      Se pare că cei de la Too Faced au făcut o treabă foarte bună, pentru că paleta aceasta a amăgit multe persoane.. ;))
      Pupici!

      Delete
  7. Inainte si eu mi le caram pe toate cu mine in ideea ca sigur o sa am nevoie de toate. In ultimul timp am fost mai cumpatata, mi-am luat doar "strictul necesar" dar care pentru unele persoane poate parea tot mult. :D

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, cunoaștem. :D Eu mai chibzuită de atât nu cred că pot fi (pentru perioada de o lună)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...