Friday 16 May 2014

L`oreal Triple Active Anti-Shine - Review

Am promis că vă voi da de știre atunci când voi găsi o cremă bună, potrivită pentru tenul gras. Este vorba despre L`oreal Triple Active Anti-Shine. Am aflat de ea de la Dya și mi-a plăcut atât de mult review-ul ei, încât a trebuit să o încerc și eu.

Recipientul în care se află crema este dintr-o sticlă destul de groasă care lovește foarte tare atunci când este scăpat peste picioare și vine cu un căpăcel care împiedică produsul să se împraștie.


   Lista cu ingrediente o găsiți în poza de mai jos. Și mai vreau să adaug că este non comedogenică și fără parabeni.


 L`oreal Triple Active Anti-Shine este destinată persoanelor cu tenul mixt și gras și promite hidratare și matifiere care durează. Are o textură foarte lejeră, un mix între o cremă și un gel și din această cauză intră imediat în piele. Are un miros subtil, de mentă combinată cu tei care îmi place la nebunie. 
     Sunt deja la a doua cutie pentru că sunt foarte mulțumită de ea. Sunt puține cremele de pe piață care oferă hidratare intensă și care matifiază în același timp. Îmi place că se absoarbe imediat și spre deosebire de alte creme hidratante, nu lasă filtru gras. Dacă nu aplic fond de ten, tenul începe să-mi lucească abia după 5-6 ore și nici atunci nu te poți da cu săniuța pe fața mea - o expresie pe care o folosesc atunci când mă refer la un ten foarte gras pe care pur și simplu degetele aluuunecă. So not sexy!
   La început am fost puțin sceptică datorită consistenței lejere, eram obișnuită cu creme hidratante mai "groase" și îmi era teamă că nu oferă hidratarea de care aveam nevoie. Dar m-am înșelat, chiar îi oferă tenului meu tot ce are nevoie, mai puțin SPF. Un lucru de reținut pentru cele care țin la acest aspect.
   Încă nu știu dacă e disponibilă în magazinele fizice din România, dar o puteți comanda de aici, la prețul de 33 de lei. Mi se pare un preț foarte bun pentru beneficiile pe care le oferă, beneficii pe care nu le-am mai întâlnit decât la crema hidratantă Effaclar K de la La Roche Posay care e disponibilă la un preț aproape dublu.
Eu sunt foarte încântată de faptul că am testat această cremă, îndrăgostindu-mă astfel de ea și o recomand cu drag mai departe.





Ați testat această L`oreal Triple Active Anti-Shine?
                                                   Ce cremă hidratantă folosiți momentan?

13 comments:

  1. Hmm...nu am vazut-o prin magazine (cred), dar daca o vad o sa ii dau o sansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă ai tenul gras sigur o să-ți placă! :)

      Delete
  2. nu am vazut-o, mersi pentru review.pupi

    ReplyDelete
  3. este in magazine de anu trecut, nu m-am gandit sa o iau ca am crema gel matifianta de la Garnier care e ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă este și în magazine e și mai bine. :)

      Delete
  4. notat! nu am mai vazut-o prin magazine :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. buna
      interesanta crema; ingredientele le poti poza/posta?
      multumesc mult

      Delete
    2. Bună. Din păcate eu am aruncat cutia după ce am făcut pozele, așa că am găsit lista ingredientelor pe internet și am adăugat o poză în articol. :)

      Delete
  5. Ma bucur ca ti-a placut crema la fel de mult ca mie :D

    ReplyDelete
  6. Nu stiu daca e aceeasi, dar eu asa zic. Am zarit-o in Billa. Mai putin de 30 de lei. ;) Eu am avut-o pe cea cu albastru, pt ten normal-mixt. A fost bunicica.

    ReplyDelete
  7. Am citit aseara review.ul tau si azi mi.am cuparat si eu crema minune :P. 23 lei in cora. Abia astept sa vad ce poate. Fetelor atentie: mai este una Triple Active, cu ambalaj asemanator, dar nu e Anti Shine. Sa aveti grija ce alegeti din raft.
    Roxanne

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...