Thursday 4 February 2016

Produse terminate - ianuarie

În luna ianuarie am fost hărnicuță și am terminat multe produse despre care o să vă povestesc puțin în rândurile de mai jos. Observ că cele mai multe dintre ele sunt produse pe care le-ați mai văzut fie în postările despre consumate, fie în cele cu favorite, pentru că le pot încadra în categoria de holy grail products: apa micelară Garnier, șamponul uscat Batiste și cel de textură, balsamul leave-in de la Dove, apa termală Avene, fondul de ten L`Oreal 24 H Matte, pudra Creme Puff de la Max Factor. Trebuie să recunosc că nu rezist nicio zi fără acestea și de îndată ce s-au terminat, le-am și înlocuit cu altele noi.

Apa micelara Garnier (400ml + 125 ml) - Știți deja cât îmi place. Am avut-o și în varianta mică pentru că am fost plecată din oraș de două ori și nu am vrut să car bidonul de 400 ml după mine. M-a dezamăgit, s-a desfăcut căpăcelul și s-a scurs destul produs în gentuță. :(
L`Oreal Extraordinary Oil Facial Cleansing Oil - Produs pe care îl folosesc de ani de zile și pe care îl iubesc în continuare la fel de mult.

Apa termală Avene 50 ml - Îmi prinde foarte bine mai ales în perioada rece când tenul tinde să se descuameze pe anumite porțiuni.
Nivea 3 in 1 Exfoliating Wipes - Îmi plac foarte mult. După cum am mai spus, nu le folosesc pentru demachiere - prea mult chin. Le folosesc pentru a-mi reîmprospăta tenul atunci când nu am machiaj aplicat sau dimineața pentru o ușoară exfoliere înainte de a aplica machiajul.
Nivea Q10 Plus Anti - Wrinkle Serum Pearls - Nu credeam că o să-mi fie atât de dor de acest produs. Tenul meu s-a simțit foarte bine cât l-am folosit. După ce s-a terminat s-a produs o schimbare radicală pe care inițial am pus-o pe seama temperaturilor scăzute din cauza cărora de regulă tenul se simte mai uscat și deshidratat. Dar sunt din ce în ce mai convinsă că dacă aș mai avea acest produs în rutină tenul meu s-ar simți din nou mai hidratat, fin, strălucitor, fără pori încărcați. Cu siguranță o să-l cumpăr din nou cât de curând.
Clarins Super Restorative Night - Am avut doar o mostră, după cum se poate vedea și mi-a plăcut foarte mult. Poate într-un viitor nu foarte îndepărat voi putea investi în această cremă full size pentru că e cea mai bună cremă de noapte pe care am încercat-o.
Murad Pomegranate Lotion for Hands and Body - Am primit un set cu 3 mostre de produse Murad, iar pe aceasta am terminat-o prima. Mi-a plăcut, după fiecare utlizare mâinile mele arătau  și se simțeau foarte fine și hidratate.

Original Source Lavender & Tea Tree - Singurul gel de duș pe care nu l-am putut termina. Iubesc gelurile de duș Original Source, am avut nenumărate variante pe care le-am iubit, și tocmai din acest motiv l-am cumpărat pe acesta fără să-l miros înainte. Mare greșeală! Miroase a plastic și pur și simplu nu-l mai pot folosi. Oribil!!
Dove Go fresh Compressed Pomegranate & lemon Verbena Scent - Nu-l folosesc decât după sală, acasă prefer roll-on-ul de la Mitchum.

Batiste Stylist Texturizing Spray - Nici bine nu l-am terminat că am și fugit să-mi cumpăr altul. Pentru zilele în care părul meu se simte foarte fin (și nu numai) e minunat.
Batiste dry shampoo coconut & exotic tropical 400 ml - ”I know they say diamonds are a girl`s best friend but that must have been before they knew about dry shampoo.” - enough said! :))
Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care - De când am început să folosesc peria de păr Wet Shine Brush nu am mai folosit la fel de des acest balsam leave-in, dar e un pas pe care nu-mi doresc să-l mai omit pentru că părului meu îi prinde bine hidratarea pe care i-o oferă acesta între spălări.

Colour B4 - Am folosit două cutii pe care am uitat să le păstrez pentru poză. Dacă până acum erați obișnuite să vedeți în acest tip de postare nuanțatorul Crazy Colour în nuanța Fire, de data aceasta l-am înlocuit cu nuanța Violette, care e o nuanță superbă de mov indigo. S-a întâmplat să nu-l găsesc ultima dată când a trebuit să-mi reîmprospătez culoarea și am folosit Adore - 113 African Violette. E o nuanță mult mai închisă de mov. Îmi place, dar mi-a uscat părul foarte tare. Tot Crazy Colour e mai bun. Am folosit în total vreo 7 tuburi de Crazy Colour și două de Adore, dar am păstrat pentru poză câte unul din fiecare.

L`Oreal Infallible 24H - Matte Foundation - Fondul meu de ten preferat! Tot apare în produsele consumate pentru că nu (prea) folosesc alt fond de ten în afară de acesta.
Max Factor Creme Puff - Cea mai bună pudră pentru ten gras. Tare mult mi-aș dori să-i schimbe ambalajul însă...

Acestea au fost produsele pe care le-am consumat în luna ianuarie. Cred că în luna februarie voi consuma mai puține, dar vom vedea. La fel am crezut și la începutul lui ianuarie. :))
Se regăsește vreunul dintre produsele menționate și în rutina voastră?

2 comments:

  1. Ai consumat ceva produse, bravo! Eu de obicei când zic că luna următoare n-o să mai consum cine știe ce, că nu mai am de unde, atunci consum cele mai multe. :))
    Nu știu al cui e citatul despre șampoanele uscate, dar e foarte tare! :)) Și foarte adevărat!
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. micelara de la garnier e pe lista mea, dupa ce vine primavara :).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...