Saturday 21 November 2015

Batiste Stylist: Hairspray, Heat&Shine Spray și Texturizing Spray | Review

Dragostea mea pentru șampoanele uscate Batiste nu reprezintă niciun secret. Cred că le menționez la fiecare 2-3 articole și tot mi se pare că merită mai multă atenție și recunoaștere. Pentru că de curând au lansat o gamă nouă, gama Batiste Stylist nu am putut sta deoparte și mi-am cumpărat și eu 3 din cele 6 produse pe care le conține această gamă: Texture Me Texturizing Spray, Shield My Locks Heat & Shine Spray și Hold Me Hairspray. Celelalte 3 sunt: XXL Plumping Powder (nu am cumpărat-o pentru că mi se pare prea messy și mă descurc mai bine cu spray-ul), XXL Volume Spray (am avut în trecut un produs de la ei cu același nume de care am fost extrem de dezamăgită; am scris aici motivele - nu știu dacă l-au reformulat sau nu, dar nu am vrut să risc) și Frizz Tamer (am destule produse de acest gen și nu am simțit nevoia de altul, mai ales că părul meu nu este foarte frizzy).


Batiste Stylist Hold Me Hairspray (with Keratin & Inca Inchi Oil 24 HR Invisible Hold)
Fixativul Batiste a fost o surpriză foarte plăcută. E genul de fixativ pe care îl aplici azi, iar mâine nu ești obligată să-ți speli părul. Îmi place că nu încarcă deloc, nu-mi face părul sârmă, ba chiar îl pot pieptăna după ce am aplicat produsul. Eu sunt genul de persoană care-și trece mereu mâinile prin păr și apreciez foarte mult la acest fixativ faptul că pot face asta, fără să-mi stric coafura și fără să simt că-mi smulg fire de păr. Sunt foarte mulțumită de acest fixativ, în sfârșit unul care să mă mulțumească pe deplin.


Batiste Stylist Texture Me Texturizing Spray (with Keratin & Inca Inchi Oil On the Spot Super Sexy Hair)
Un alt produs pe care vi-l recomand. Am încercat nenumărate produse pentru păr care să ofere textură. Am firul de păr destul de fin, iar look-ul părului drept, ”lipit de cap” nu mă avantajează deloc. Acest produs se pulverizează  la rădăcini și pe lungime, apoi cu ajutorul degetelor se aranjează părul după preferințe. Nu e un produs  lipicios, cum sunt altele de acest gen dar nici unul pe care să-l simți la atingere. Datorită texturii sale lejere, care nu încarcă, acest spray poate fi folosit și câteva zile la rând fără probleme. Dintre cele 3 produse menționate în acest articol, acesta este preferatul meu.


Batiste Stylist Shield My Locks Heat & Shine Spray (with Keratin & Inca Inchi Oil 230C Heat Protection Glamour Shine)
După cum și denumirea sugerează, acesta este un spray pentru protecție termică care oferă strălucire firului de păr. Dacă pe celelalte două produse din acest articol le voi recumpăra cu siguranță, pe acesta îl voi evita de acum încolo. Este un produs bun, dar are un mare dezavantaj: se folosește doar pe părul uscat. Eu folosesc destul de des uscătorul de păr (am prostul obicei să-mi spăl părul seara și nu vreau să mă culc cu el ud) și în prealabil un spray de protecție termică. Pentru că acesta de la Batiste trebuie folosit doar pe părul uscat, mă simt obligată să investesc într-un alt spray de protecție termică care să poată fi folosit și pe părul ud/umed. Dacă nu folosiți foehn-ul, atunci veți fi foarte mulțumite de Batiste Heat & Shine Spray. Într-adevăr oferă strălucire firului de păr și îl lasă plăcut la atingere, cu un aspect sănătos.


În România această gamă încă nu se găsește în magazinele fizice, dar le puteți comanda de pe site-ul boots (£4,49) care livrează și în Romănia. Chiar și așa am vrut să vă vorbesc despre aceste produse pentru că sunt sigură că în curând vor apărea și în magazinele fizice de la noi și pentru că e bine să aveți o idee despre ele din timp.

Care dintre cele 3 produse menționate în acest articol vă tentează cel mai mult?

1 comment:

  1. Cu Batiste Stylist Texture Me Texturizing Spray (lung nume) m-ai tentat cel mai tare, chiar îmi doresc un produs de tipul ăsta. Am pe wishlist unul de la TRESemme, dar îl pun și pe ăsta pe listă, pentru când o să apară și la noi.
    Sună bine și fixativul, dar la cât de des folosesc eu, o să-mi ajungă o viață astea pe care le am deja. :)) Iar de protecția termică nu sunt eu prea convinsă că face într-adevăr ceva. Folosesc doar ca să nu zic că n-o fac și tot mai mult pe păr umed, înainte de uscător. :D
    Pupici

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...