Friday 16 October 2015

Beauty haul și primele impresii

Nu știu dacă ați observat, dar nu am mai publicat un beauty haul pe blog de câteva luni, si nu pentru că nu aș mai fi cumpărat nimic (haha!)... Mereu aveam impresia că am prea puține produse pentru a putea face un haul, iar când reușeam să strâng mai multe, mi se părea că cele cumpărate în urmă cu 2-3 săptămâni erau deja ”trecute”. Am decis să schimb acest lucru și să fac și mini haul-uri cu minim 3-4 produse, pentru că unele achiziții nu ajung nici în articolele cu favorite, nici în cele cu produse dezamăgitoare, nu beneficiază de review-uri și foooarte greu ajung în cele cu produse consumate. Și e păcat să nu vă spun măcar 2-3 vorbe despre ele.

Mi-am recumpărat fondurile de ten preferate de la L`Oreal:
L`Oreal True Match Super-Blendable Foundation (Beige Rose) - Iubesc acest fond de ten, iar o perioadă nu l-am mai găsit și m-am speriat, crezând că l-au scos de pe piață. De fapt l-au reformulat și i-au schimbat sticluța, după cum puteți observa. Treaba cu reformulatul nu prea mă încântă pentru că eu mă înțelegeam de minune cu vechea formulă, dar am citit câteva review-uri și unii spun că ar fi mai bun ca înainte. Eu nu l-am folosit decât o dată de când l-am recumpărat și am fost foarte dezamăgită. În 2 ore în zona T rămăsesem fără fond de ten (și îl și fixasem cu pudră). Dar nu vreau să dau un verdict după o singură utilizare. L-am lăsat deoparte deocamdată pentru că oricum tenul meu în această perioadă este extrem de gras (da, știu, a venit frigul și tenul meu se îngrașă mai tare, se întâmplă lucruri mai grave în lume...) și poate din această cauză nu i-a făcut față. Oricum vă voi ține la curent în privința acestuia.
Singurul fond de ten care face față excesului de sebum din această perioadă este L`Oreal Infallible 24H-Matte Foundation (Rose Beige). Sunt deja la al treilea tub și tot nu m-am săturat de el. I-am făcut și un review, dacă doriți să citiți mai multe despre el.
L`Oreal True Match Mineral Powder Foundation (Beige Creme) - E perfectă pentru zilele în care vreau un machiaj extrem de rapid, care să reziste frumos minim 2-3 ore.

L`Oreal Infallible 24H-Matte Powder (160 Sand Beige) - De ceva timp îmi doresc o pudră cu oglindă pe care să o am mereu în portfard. Deși iubesc pudra Max Factor Creme Puff, ambalajul nu e așa cum îmi doresc. Am văzut-o pe aceasta zilele trecute în Boots și mi-a atras atenția prețul  destul de mic pentru o pudră L`Oreal (£5,99) și am cumpărat-o, gândindu-mă că va fi la fel de bună ca fondul de ten cu același nume, care, la fel, are un preț foarte mic pentru cât este de bun. Nu am folosit-o decât o dată, ieri, pentru a scăpa de luciul din zona T. Mi-a matifiat acea zonă fără să o încarce deloc, dar nu știu pentru cât timp pentru că am ajuns târziu acasa după o zi plină și chiar nu am mai fost atentă la machiaj. Dar voi reveni cu un review al său într-o săptămână, două.
Rimmel Wake Me Up Concealer (True Ivory) - L-am mai avut în trecut și îmi plăcea, dar acum nu mai sunt deloc mulțumită de el. Deși am aceeași nuanță ca înainte, acum mi se pare foarte galbenă. Mare lucru nu face, e un anticearc-n foarte light și știam asta, dar uneori am impresia că mai tare îmi accentuează roșeața din jurul ochilor.
Collection Illuminating Touch Brightening Concealer. De aceea mi-am cumpărat acest concealer iluminator, pentru a-l aplica peste cel de la Rimmel. Și pe acesta l-am folosit o singură dată și mi s-a părut că mi-a cam uscat zona de sub ochi. Rămâne să-l mai testez, poate am aplicat prea mult prima dată.


Seventeen Stay Pout Kiss Me Quick - Nu am mai avut un ruj Seventeen, și am zis că ar fi cazul să încerc unul (apropo, Seventeen-ul de aici nu e același cu cel din România). Îmi place la nebunie nuanța, însă formula rujului e dezamăgitoare. E un ruj foarte lipicios și din această cauză, greu de purtat. Efectiv se simte pe buze și nu îl pot purta decât pentru perioade scurte de timp.
L`Oreal Color Riche Blake`s Delicate Rose - M-am îndrăgostit de acest ruj de la prima vedere. În primul rând ambalajul e unul foarte elegant și prețios la atingere. Nuanța e și ea una specială, un roz delicat, așa cum sugerează și numele. Spre deosebire de rujul de la Seventeen, acesta e unul ușor de purtat, nu se simte pe buze și nu le usucă. Îmi place atât de mult încât îmi doresc să îi dedic un articol separat. Poate îmi mai cumpăr și altă nuanță din această gamă.

Ce produse ați încercat din cele menționate în acest articol? Voi ce v-ați mai luat în ultimul timp și îmi recomandați? 

3 comments:

  1. Si eu am fondul de ten Matte de la L'oreal. Pudra inca nu am incercat-o. Foarte frumos rujul Blake's Delicate Rose de la L'oreal. Sa le folosesti cu placere pe toate :)

    ReplyDelete
  2. E foarte frustrant când e schimbată în rău formula unui produs favorit, am pățit-o și eu cu câteva.
    Doar concealerul Wake me up l-am avut în trecut, iar mie mi-a plăcut mult, mi s-a părut unul dintre cele mai bune produse încercate de mine de la Rimmel. Poate l-au stricat și pe ăsta. :))
    Cu fondul de ten L`Oreal Infallible mă faci tot mai curioasă cu fiecare ocazie în care îl lauzi. :D
    Pupici

    ReplyDelete
  3. Delicate Rose este adorabil!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...