Friday 17 April 2015

Soufeel - o brățară care mă reprezintă

În articolul de astăzi vreau să vă vorbesc despre ceva frumos, finuț și deosebit: prima mea brățară Soufeel. Spun ”prima”, pentru că la cum se prezintă, cu siguranță nu va rămâne singura. Este prima mea brățară cu charm-uri și sunt extrem de încântată de ea. 
Cred că toate știm celebrele brățări Pandora, dar câte dintre noi ni le putem permite? Brățările Soufeel sunt o alternativă mai ieftină la brățările cu P (haha!) și sunt la fel de prețioase. Atât brățara, cât și charm-urile sunt din argint 925 și sunt foarte finuț lucrate. Sau cel puțin cele pe care mi le-am ales eu au o calitate ireproșabilă. 

La o comandă de minim $50 transportul este gratuit, iar dacă produsele comandate nu vă mulțumesc pe deplin, le puteți returna în termen de 365 de zile. Pe site-ul lor (click aici) găsiți brățări, inele, cercei sau coliere. Eu am avut ocazia să-mi aleg o brățară cu 5 charm-uri. Au o gamă atât de largă de modele, încît am avut nevoie de câteva ore și multe tab-uri deschise pentru a mă hotărî. Un pont pentru voi: căutați poze cu charm-urile care vă plac pe google, poate le vedeți pozate și din alte unghiuri și în felul acesta veți fi sigure că ceea ce ați ales coincide cu ceea ce veți primi. 
Eu sunt mulțumită de fiecare charm în parte și vreau să mai comand și altele pentru că mi-a rămas gândul la ele. Ca să nu mai spun că deja au mai adus modele noi care îmi fac cu ochiul.


Brățara a venit intr-o frumoasă cutie albă cu fundiță bleo, iar lângă ea, o altă pungă de hârtie cu logo-ul brand-ului Soufeel. În interiorul cutiei se găsește un burete protector și o lavetă pentru a putea șterge elementele brățării de urme nedorite. Brățara și charm-urile au venit în punguțe cu zip-lock separate și am primit și câteva stoppere de cauciuc pentru a le putea pune sub charm-uri, în cazul în care nu-mi doresc ca acestea ”să joace” pe brățară.




În mod normal brățările Soufeel, cu ajutorul charmurilor alese, spun o poveste. Fiecare charm poate fi reprezentarea unei amintiri, unei persoane, unei perioade, unei plăceri vinovate sau nu. Fiecare e liber să-și scrie povestea pe o astfel de brățară. Eu am preferat să nu fac acest lucru și să-mi aleg charm-urile mai mult în funcție de criteriul estetic.

Dar să le luăm pe rând: brățara, după cum am mai spus, este și ea din argint 925. Pe site avem mai multe opțiuni, ne alegem mărimea ei în funcție de circumferința încheieturii noastre, la care adăugăm încă 1,5 cm. Sistemul de închidere este unul foarte sigur, așa că nu mi-e teamă că mi se va desface și că nu voi observa asta.

Primul charm pe care l-am ales a fost această floricică. O văzusem deja la alte fete pe blog și mi-a plăcut foarte mult. Este albă, iar în centru are o pietricică mov. 


Am o mare pasiune pentru accesoriile cu fluturași. Când eram în facultate eram obsedată chiar. Acum m-am mai liniștit, nu mai am atât de mulți, deși îmi plac la fel de mult. Dovada că din 5 charm-uri pe care mi le-am putut alege, două sunt în formă de fluturi. Primul este acesta, care e de fapt 2 în 1. Îmi plac foarte mult talismanele sub formă de pandantiv. Fluturașul mai mare este acoperit cu pietricele bleo iar de el atârnă unul simplu, mititel. Sunt foarte încântată de el.


Bineînțeles că nu se putea să nu aleg o pisicuță, dar recunosc faptul că la aceasta am stat puțin în dubii. Mi-aș fi dorit o pisicuță dulce, drăgălașă, nu una sassy neapărat, dar nu aveau. Elementul care m-a convins totuși să o aleg a fost cuvântul de pe spate: Diva. Cum să o mai las acolo, nu? :)



Coroana mi-a atras atenția din prima. Este foarte frumoasă, deosebit lucrată, cu multe pietricele care strălucesc foarte frumos. După cum am mai spus, nu reprezintă nimic pentru mine, dar e adevărat că atunci când mă uit la ea mă gândesc că așa ar trebui să arate și coroane Sfintei Maria. :) Cam așa mi-am imaginat-o mereu și probabil de aceea am fost inconștient atrasă de ea. Cred că dintre toate talismanele alese, acesta este preferatul meu.


Ultimul, dar nu cel din urmă este acest fluturaș. Este cel mai mic charm dintre toate cele comandate de mine. Mă așteptam să fie mai mare, recunosc. Deși am căutat alte poze cu el înainte, nu am găsit și am zis să ”risc”. Nu-mi pare rău, e tare finuț. Pe fiecare aripă are câte 3 pietricele albe care îl transformă în ceva deosebit.


Astfel mi-am realizat brățara mult iubită pe care o voi purta cu drag de câte ori voi avea ocazia.


Acestea au fost alegerile mele. Cum vi se par? Care charm vă place cel mai mult dintre cele alese de mine?

11 comments:

  1. Sincer, toate imi plac ❤ Pisicuta e dementiala, e o diva si punct :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că-ți plac toate. Ai dreptate, pisicuța e o divă :P

      Delete
  2. hihi <3 fluuuturasi! si eu imi astept fluturasul, nu stiu cum de nu mi am luat pana acum. pisicuta e the best! o am si eu, o ador. la fel imi place si floricica, eu o am pe roz, dar planuiesc sa imi iau si asa, alba, finuta.
    sa porti bratara cu placere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos, am văzut și brățara ta și mi-a plăcut tare mult. Cum să nu ai tu pisicuța? Am văzut că le iubești la fel de mult cum le iubesc și eu :) Mi-a plăcut și floricica pe roz, dar mi-a fost teamă de prea mult roz în brățara mea. :)

      Delete
  3. Ce frumoase sunt toate! Pisicuța am văzut-o la multe fete, e bestială! Îmi plac și fluturașii, am avut și eu o foarte mare pasiune pentru ei, în urmă cu câțiva ani (atât de mare încât inițial era în plan să-mi tatuez un fluture pe picior, dar am schimbat planul în ultimul moment).
    Să o porți cu plăcere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și până la urmă ce ți-ai tatuat? Sau ai renunțat la idee? :P
      Mersi frumos! :*

      Delete
  4. Me want it!!! :) Fiecare charm in parte are sarmul sau! :D
    Sa te inveselasca de fiecare data cand o porti, Diana! Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
  5. FOARTE FRUMOASA BRATARA,IMI PLACE MULT <3

    ReplyDelete
  6. Mie imi place tare mult chiar ultimul, cel mai micut, e fin si dragut!

    ReplyDelete
  7. Superba bratarica! Sa o porti sanatoasa si iubita!
    Eu ador bratarelele Soufeel <3

    https://intrendbydeea.wordpress.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...