Friday 24 April 2015

Machiajul zilei | De primăvară...

Îmi tot propun să pun mai des machiaje pe blog, dar de fiecare dată când fac ceva mai diferit, nu am timp să mă pozez sau nu ies pozele cum aș vrea. Ieri am trecut în mod oficial la machiajul de primăvară, adică mi-am trasat o dungă bleo sub pleoapa inferioară. :)) Dacă asta nu strigă ”primăvară”, atunci nu știu ce o face, hihi!

Pe pleoapa superioară am combinat mai multe nuanțe de maro și a ieșit ceva tare frumos, mult mai intens decât se vede în poze. Am trasat și o codiță subțire cu tușul meu de pleoape preferat. Ca să nu fie un smokey în toată regula (pentru că era un machiaj de zi), pe pleoapa inferioară am aplicat un bleo care i-a dat o notă mai veselă, mai primăvăratică. Am întregit machiajul ochilor cu un kohl negru pe linia apei inferioare și cu rimel negru. 
Pe restul feței, după ce am aplicat fondul de ten, am folosit puțin bronzer și un blush discret, iar pe buze un ruj care e la limita dintre un roz pal și unul mai intens. 




Toate produsele folosite sunt cele din imagine.

Voi ce schimbări ați făcut în machiajul de zi cu zi odată cu venirea primăverii?

11 comments:

  1. Salut!

    Deci as dori sa dai un crop si sa iti arati numai fata, scoate parul din imagini ca nu te mai urmaresc! :)) Total envyyyy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pfff...la asta nu m-am gândit! O să încerc data viitoare, dar nu promit. :))

      Delete
  2. foarte frumos ; mie eye-liner albastru si unghiutele albastre ma duc cu gandul la vara, mare :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se poate și așa :) Dar faptul că am injectat niște culoare în machiajul meu m-a făcut să-l consider machiaj de primăvară. :)

      Delete
  3. Foarte frumos, cam așa ceva am purtat eu în ultimele zile, tot cu bleo pe ploapa inferioară. :D
    Îți stă tare bine cu nuanța asta la păr!
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Nu ma mai satur de uitat la parul tau ❤ ❤ ❤ ptiu, sa nu te deochi :))))
    Un machiaj de genul am purtat si eu zilele astea, tot asa pe fuga, numai ca in loc de albastru, am folosit o nuanta de verde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blushing!! :P MS!
      Zilele astea mă dau și pe verde, clar. :D

      Delete
  5. Parul:X:X:X:X Da, cam asa se prezinta si la mine varianta rapida de machiaj primavaratic. Cu albastru sau verde pe pleoapa inferioara. Eventual mov electric.:)) Varianta aia mai smechera include tonuri piersicii si lila, pasteluri bla bla. N-am mai facut un machiaj din ala de....primavara trecuta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi ia să faci și să ne arăți și nouă! :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...