Tuesday 28 April 2015

Diverse favorite ale lunii aprilie

De mult  cochetez cu ideea de a vă prezenta la sfârșitul lunii, pe lângă produsele cosmetice și de îngrijire favorite, și alte produse din categorii dintre cele mai diverse. Luna aceasta sparg gheața și vă vorbesc despre câteva lucruri care mi-au făcut zilele mai frumoase în luna aprilie.

Voi începe cu aceste gentuțe de voiaj care mi-au facilitat transportarea produselor cosmetice și de îngrijire din Anglia până în România. Cu ajutorul lor toate produsele mele au ajuns intacte la destinație. V-am arătat ce am adus în ele aici și aici. Le folosesc și acum, cât stau acasă, pentru că mi-e mai ușor să am toate produsele la un loc.

Aceasta este geanta mea preferată în momentul de față. Am pândit-o mult timp și am tot amânat achiziționarea ei, iar când m-am dus hotărât să o cumpar, panică! Nu  mai era niciuna. Nu m-am lăsat, am știut că trebuie să o am cumva, așa că am scotocit toate raioanele cu genți și într-un final am găsit-o pe aceasta, singura rămasă, ascunsă în spatele altor modele de genți. E luată din Primark, iar dacă ați intrat într-un astfel de magazin, știți câte genți sunt disponibile. Am avut ceva de căutat. :))  Îmi place că deși e simplă, are un model deosebit care o scoate din anonimat. Nu e nici prea mică, nici mar și merge aproape cu orice fel de ținută.

Această ascuțitoare de la Essence este minunată. Are două părți, una pentru creioanele de dimensiuni obișnuite și una cu diametrul puțin mai mare pentru creioanele mai groase. Le ascute impecabil, nu mi-a rupt niciun vârf până acum, nu mi-a distrus niciun creion. Am dat pe ea în jur de 6 lei și mi se pare prea ieftină pentru ce poate face. Numai eu știu câte creioane am stricat din cauza ascuțitorilor proaste.



 Brățara mea Soufeel a fost o altă favorită a lunii. Sunt obsedată de charm-urile pe care le-am ales, în special de coroană. Pentru că da, m-am hotărât, coroana este preferata mea. Se pare că și vouă vă place brățara mea și că v-a plăcut și articolul în care v-am vorbit pe îndelete despre ea (citiți-l aici dacă nu ați făcut-o deja). Spun acest lucru pentru că la ultimul concurs organizat pe blog în care v-am cerut să-mi menționați un articol preferat scris de mine, foarte multe dintre voi l-ați ales pe cel în care v-am arătat brățara mea Soufeel.








Serialul preferat a fost Scandal. Știu că l-am mai menționat aici pe blog. Aș fi vrut să menționez și Grey`s Anatomy de data aceasta, dar... nu! Nu, nu, nu! Mă abțin de la alte comentarii că poate mă citesc și persoane care nu-s la zi cu serialul...

Game of Thrones trebuie să fie inclus, chit că am devorat toate cele 4 episoade într-o singură zi. 

În materie de bloggerițe/youtuberițe câștigă detașat Andreea de la Thrill of the hill. Nu numai că scria niște articole delicioase pe blog și ne arăta niște ținute de te făceau să-ți regândești toată garderoba, dar acum face și videoclipuri. Nu cred că  mai e cineva care să nu o urmărească, dar dacă e, Doamne, subscribe asap! :)) Nu vreți să știți cîtă fericire a fost pe capul meu când a început să mă urmărească fata asta pe Instagram. Mi-am terorizat soțul :))

Și cam atât am avut să vă arăt/spun. 
Voi ce ați include într-un astfel de articol? Ce v-a picat cu tronc în aprilie? (non-beauty să fie)

11 comments:

  1. Eu inca nu am vazut nici macar un episod din Game of Thrones, sezonul nou. Sper sa imi fac timp+chef sa ma uit la ele. :D
    Imi place si mie de Andreea, e haioasa rau, mor de ras cand ma uit la clipurile ei. Plus ca e frumoasa de pica si mai e si desteapta. Genul ala pe cale de disparitie. :D
    Pai eu nici nu stiu ce sa zic. Zilele mele trec asa una dupa alta, fara evenimente deosebite, ma gandesc fara oprire la vara si la concediu. :))
    Hai sa mentionam filmele Harry Potter pe care le-am devorat din nou, cartea "In alta viata" de Levy, "Bastarda Istanbulului" de Elif Shafak... papagalul meu care devine din ce in ce mai iubitor, hainutele mele noi pe care le-am purtat de le-am nenorocit pana acum... hmmm! Si Rubi. Daaaa, mie inca imi plac telenovelele. :)) Si la munca ma mai uit la cate un episod. :D
    Pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Rubi? :)) Mi-a plăcut și mie serialul atunci când a fost difuzat. Pot spune că eram obseedată chiar. :))
      Papagalul tău e delicios, cred și eu că ți-e drag. :P
      Nu știu cum de amâni Got, noi din ziua în care a apărut am fost călare pe el, și deși aveam o grămadă de treabă că mă pregăteam să vin încoace, am lăsat totul baltă și m-am uitat la toate episoadele. :))

      Delete
  2. Nu cred că am văzut serialul Scandal, dar l-am pus pe listă dacă-l recomanzi tu! :D Chiar ziceam în ultima postare „Week in photos” că am început să vizionez Grey`s Anatomy și chiar mi-au zis vreo 2-3 fete că le-au dezamăgit ultimele două sezoane. Deja e clar că au dat-o rău în bară, așa că o să încerc să nu mă atașez prea mult de personaje. :)))
    Am și eu o ascuțitoare de la Essence, a mea arată altfel dar e la fel de genial de bună!
    O urmăresc și eu pe Andreea și mereu leșin de râs, atât la videoclipurile ei, cât și la postările de pe blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, da, uită-te la Scandal! E la al patrulea sezon și mi se pare că e din ce în ce mai bun. :P
      Despre anatomia lui Grey am comentat la articolul tău, nu mai zic și aici.
      Eu nu știu cum a găsit mama ascuțitoarea asta, am trimis-o la un magazin care vinde tot felul de cosmetice să cumpere una și a venit cu asta. Am rămas șocată, nu știam că vând acolo produse essence. :))

      Delete
  3. Astazi merg sa caut ascutitoarea de la Essence! Am zis! Aveam una de la Avon dar am ratacit-o pe undeva si chiar ma gandeam ce sa aleg. Moroc cu articolul tau.
    Multumesc pentru pont!
    Si mie mi-au picat cu tronc charm-urile Soufeel. Mi se par impecabile. :D
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper să găsești ascuțitoarea, și eu mai vreau să iau una să o iau cu mine în Anglia și pe asta să i-o las mamei. Sau invers. :))
      Da, charm-urile Soufeel sunt incredibil de bine lucrate pentru ât de ieftine sunt :X

      Delete
  4. Poseta aia!:X Ascutitoarea aia cum o gasesc o cumpar si eu! Musai!
    Eu cred ca am avut maxim 5 zile toata luna cand n-am purtat bratarile Soufeel. Ca doar am doua. Si a treia e pe drum!:)) Mda..imi cam plac si mie!
    Pe Andreea o ador. O urmaresc de cand are blog, mi se pare ca e exaaaac genul meu de zapacita si as fi lesinata de fericire s ao cunosc. Clipurile ei ma umplu de bunadispozitie. Si ma fac sa ma tavalesc pe jos de ras!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, și eu o urmăresc de mult pe Andreea, e o bună sursă de inspirație din toate punctele de vedere. :)
      Am purtat și eu Soufeel de câte ori am ieșit, și chiar și prin casă. :)) Vreau și eu mai multe!! :))
      You need that ascuțitoare! :))

      Delete
  5. Omg, omg, pernutele cu pisicute! Sunt superbe, dar si bratara e foarte simpatica. Si pe mine ma bate gandul sa imi iau una de la ei.

    ReplyDelete
  6. ce de pisicuteeee, super dragute!!!

    ReplyDelete
  7. scandal trebuie sa vad si eu, dupa ce reusesc sa vad ultimul episod din sezonul trecut de la Game of Thrones. acum mi-ai amintit ca n-am mai apucat sa il vad!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...