Thursday 26 February 2015

Makeup Revolution London - Salvation Palette Colour Chaos | Review & Swatch-uri

    După isteria generată de produsele MUA - ieftine și bune -, un alt brand a apărut pe piață și i-a cam luat fața. Este vorba de Makeup Revolution London. Am tot auzit de produsele lor, dar nu știu de ce nu m-au atras. Oarecum mă simțeam prost să trădez MUA-ul. Silly, I know!
   La început aflasem doar despre paletele neutre care erau dupe-uri după NAKED-urile de la UD. Apoi au început să apară blush-urile care au fost mega lăudate de toată lumea. În momentul de față te pierzi pe site-ul lor pentru că au o gamă foarte largă de produse. 

    Primul produs pe care l-am achiziționat de la Makeup Revolution London este paleta Salvation Colour Chaos. Îmi doream de ceva timp  o paletă care să conțină multe culori puternice și care să fie mai micuță decât paleta de 120 de culori. Bineînțeles că am ochit paleta Electric de la Urban Decay, dar să fim serioși, nu merită £38 o paletă pe care nu ai cum să o folosești foarte des din cauza culorilor foarte aprinse. După ce am văzut review-ul  Alexandrei și am aflat că Salvation Colour Chaos este un dupe perfect al paletei de la UD și că nu costă decât £6, am decis că trebuie să fie a mea.

    Paleta de farduri este încorporată într-o carcasă de plastic destul de rezistentă (mult mai rezistentă decât carcasele paletelor MUA), neagră, lucioasă. Mai jos o puteți vedea și lângă o paletă Sleek ca să vă faceți o idee în ceea ce privește dimensiunea ei. În interior găsim un aplicator inutil și o oglindă mare care e foarte folositoare.




  Paleta conține 18 nuanțe, 12 strălucitoare și 6 mate. Unele sunt mai pigmentate decât altele, dar rezultatul depinde și de baza peste care le aplicăm. Nu sunt deloc prăfoase, ci cremoase la atingere, inclusiv nuanțele mate.

Rândul de sus conține atât nuanțe sidefate, metalizate, cât și nuanșe cu particle mici, mici de sclipici. Toate aceste nuanțe sunt pigmentate și se aplică foarte ușor atât cu pensula, cât și cu degetul.

Rândul de la mijloc conține mai mult nuanțe sidefate, excepție făcând nuanța Toxi apple-tini. La fel ca și cele de mai sus, sunt extrem de pigmentate și se așază foarte frumos pe pleoapă. 

   Rândul de jos care conține doar nuanțe mate este cel care dezamăgește puțin. Trebuie insistat mult pentru a obține culoare dorită, dar chiar și-așa se poate lucra cu ele. Cu o bază albă cred că ar arăta bestial și chiar vreau să-mi cumpăr creionul Nyx Jumbo nuanța Milk pentru a le scoate mai mult în evidență pentru că sunt nuanțe foarte frumoase.

  Trebuie să mărturisesc faptul că prima experiență cu această paletă nu a fost una foarte plăcută. Era seară, mă grăbeam și trebuia să îmi fac un machiaj rapid. Am vrut o singură nuanță tare pe pleoape și de teamă să nu mă chinui să o blenduiesc, am aplicat pe toată pleoapa nuanța Calm me down înainte. Fiind o nuanță atât de deschisă cred că am aplicat mai mult decât trebuia, astfel că atunci când am încercat să aplic deasupra Needed to... a trebuit să insist foarte mult. M-a supărat tare, dar mi-a trecut repede pentru că după aceea am tot experimentat cu nuanțele și mi-am dat seama că sunt de o calitate foarte bună, mai ales pentru prețul pe care-l au.

   Îmi plac toate nuanțele, dar cred că preferatele mele sunt: On a mission, WKD, Me three și Ammunition. Cu greu m-am limitat la 4...
  După cum v-ați putut da seama, eu sunt îndrăgostită de această paletă și acum îmi doresc și mai multe farduri de la MRL. Dar înainte de a mai investi în alte farduri vreau neapărat să le încerc blush-urile.

Produsele Makeup Revolution pot fi comandate de pe site-ul lor oficial, dar sunt disponibile și aici.

Cum vi se pare această paletă? Ați dori să o aveți în colecție?
Ați încercat vreun produs  de la Makeup Revolution London?

18 comments:

  1. De la MRL am o paleta pentru sprancene care imi place mult si vreau sa imi iau si alte palete de la ei pentru ca a trebuit la unele pe care le aveam (de asta tag-ul meu cam intarzie pentru ca nu il pot face doar cu doua palete :)) ) Mi-e greu sa ma hotarasc ce palete vreau, dar ultimele aparitii imi fac decizia mai usoara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te cred că ți-e greu, au o grămadă de palete frumoase și convenabile. Și eu am mai ochit vreo două, dar mă abțin deocamdată. :)

      Delete
  2. faine tare culorile, dar nu as folosi-o prea des...
    imi place sa le privesc, dar ar fi cam greu sa pun mana pe pensula si sa ma joc cu ele...

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă uimești, la cât de pricepută ești tu cu fardurile sunt sigură că ai face niște machiaje superbe cu această paletă. :)

      Delete
  3. Arata superb paleta, dar nu as putea folosi asa ceva. Nu stiu sa ma explic, imi plac culorile la nebunie dar nu ma vad cu astfel de nuante pe ochi :)
    Sa o folosesti cu placere !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te cred, e destul de îndrăzneață. Mie îmi place să mă joc cu fardurile, să experimentez. Oricum să nu crezi că o să umblu cu roz bombon pe toată pleoapa. :)) Dar combin nuanțele tari cu altele mai cuminți și iese ceva frumos. :)

      Delete
  4. Si eu am aceasta paleta ^_^ voi scrie despre ea curand. Mai am de la ei un gel de sprancene; blush-urile ma tenteaza si pe mine! ( stim amandoua de ce, forma aia de inimioara e prea reusita, si fardul sclipeste asa frumos din interior!)
    Kisses from Http://glamupdoll.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, da, am nevoie de o inimioară de aceea în viața mea. :))

      Delete
  5. Sunt foarte frumoase nuantele si par destul de pigmentate. Nu stiam de make-up revolution, dar acum ma uit pe site si vreau o groaza de produse.

    ReplyDelete
  6. Pe asta nu as folosi-o prea des, dar ahhh frumoase palete au oamenii astia! Si tare ma mai chinuie nevoia de cateva!:)) Am auzit ca Lip Lava ale lor sunt dupe dupa Melted de la Too Faced si ca ar fi fenomenale. Am impresia de fapt ca la ei cam toate cele sunt dupe dupa ceva. Au palete identice cu Naked, cu Chocolate Bar, mai nou au scos si dupes dupa Lorac-uri. Sa nu mai zic de blush-urile inima care sunt identice alora Too Faced. Pe mine nu ma deranjeaza avand in vedere ca sunt muuuuuuuuuuuuult mai ieftine si cica la fel de bune...Hmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu știam de Lip LAva...hmm...ia să cercetez și eu!!

      Delete
  7. N-am niciun produs de la ei dar am citit numai de bine despre ele! Tot o paletă de farduri m-ar atrage cel mai tare, dar una cu nuanțe mai purtabile. :))
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Eu o iau razna odată cu trecerea anilor...
      :*

      Delete
  8. da, am vazut si pe insta isteria. mersi pentru review,pupici

    ReplyDelete
  9. nu le-am incercat inca, dar mi-ar placea cred Ammunition, Deliver me si Calm me down. Restul par cam turbate pentru mine :))

    ReplyDelete
  10. Foarte draguta paleta! Imi plac nuantele vibrante pe care le contine! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...