Tuesday 16 December 2014

Vlogmas în imagini #8 (One day, One hour)

        Nu sunt deloc mulțumită de faptul că în ultimele zile nu am postat decât articole din rubrica de vlogmas. Nu știu de ce nu am reușit să mă adun să concep și un articol de beauty sau fashion, că doar idei, subiecte, poze gata făcute am... Probabil apropierea sărbătorilor mă debusolează, faptul că mi-ar fi plăcut să-mi petrec sărbătorile în România, alături de familie. Și ca să nu fac din acest articol unul trist, să trec la ziua de ieri și să las deoparte lamentările.

~ 10 a.m.
Mi-am început ziua cu un sanviș bun și sănătos. Nu pot funcționa fără ca înainte să fi luat micul dejun.

~ 11 a.m.
M-am machiat pentru a pleca cu treabă până în oraș și am folosit noul meu blush de la Bourjois. Îmi vine să-l mănânc de frumos ce e!

~ 12
Spre destinație... frig tare zilele astea...

~ 13
Am ajuns și prin Primark. Mă uit cu jind la puloverele lor cu tematică de Crăciun. Sunt tare frumoase. Dar nu mă împac cu ideea de a cumpăra un articol vestimentar care poate fi purtat doar într-o anumită lună a anului. Anul ăsta a fost prima dată când mi-am dorit cu adevărat un astfel de pulover: cel de pe masă, roz cu veveriță. Dar cum am spus și mai sus, nu am putut justifica 12 lire aruncați pe ceva ce aș purta doar câteva săptămâni. Iar acum chiar că e târziu, pentru că e ok să porți ceva ”crăciunesc” cu o lună înainte de Crăciun, dar după e penibil, deci dacă l-aș lua nu l-aș mai putea purta decât vreo săptămână. Încerc să mă concolez singură acum. :))

~ 14
După ce am cumpărat ce am avut de cumpărat pentru un anumit ”proiect”, am plecat înapoi spre casă. Aici eram în fața centrului comercial Westfield (ați mai văzut zona aceasta în articolele mele) și am vrut să vă arăt bradul care e destul de trist împodobit. Păcat...

~ 15
Când am ajuns acasă a trebuit să mut foarte multe lucruri pentru a face loc bradului în cameră. PRactic am reorganizat întreaga cameră, dar nu aș fi putut poza dezastrul care era la un moment dat pe pat.. Așa că vă arăt măsuța pe care stăteau toate produsele mele de machiaj și care a rămas goală, urmând să fie mutată și ea.

~ 16
2 minute am ieșit din cameră și până m-am întors Cola își făcuse de cap. Eu mă chinuiam să fac ordine în cameră și el îmi dădea și mai mult de lucru. Bad boy!

~ 17
A venit iubi și am luat cina. Ador couscous-ul!!

~ 18
Și am instalat și bradul. Nu ne-a venit să credem cât de frumos e! L-am cumpărat direct în plasă și habar nu aveam cum va arăta. Dar fiind unul mic ne-am gândit că va fi spectaculos. Dar uitați-vă la el, e atât de verde, bogat, simetric. Îl iubim! Acum sper să ne putem abține să-l împodobim până în Ajun.

~ 19
Masterchef, normal.

~ 20
Mi-era foarte cald așa că mi-am pus un pahar de Cola de la frigider cu puțină lămâie stoarsă. Ete de asta mă doare pe mine gâtul acum...

~ 21
Am citit puțin.

~ 22
În timp ce iubi se uita la un film Cola a decis să se bage în seamă.. :))

Voi când obișnuiți să împodobiți bradul?

16 comments:

  1. Am avut si eu acelasi blush, si cred ca in aceeasi nuanta, si mi-a placut enorm. Un alt plus e faptul ca se termina foarte greu.

    ReplyDelete
  2. imi place acest tip de postare. eu fac bradul putin inainte de craciiun! te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. La anul cred că-l voi face și eu mai devreme pentru a mă bucura cât mai mult de el. :*

      Delete
  3. Cola al tau e un simpatic si jumatate! ;))
    Imi place mult bradutul vostru. E atat de bogat si dragalas... <3
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Matul tau e adorabil! Bradul nu il impodobim intr-o zi anume, uneori inainte de Sf Nicolae, alteori de sau pana pe 20 cand deja suntem deja ocupati cu prepararea carnatilor si alte carnuri.
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi întotdeauna l-am împodobit pe 24. De la anul clar, se schimbă treaba. :))

      Delete
  5. 5 minute m-am uitat la poza din fața centrului comercial Westfield... unde-i bradul? Apoi l-am zărit și întrebarea a fost: chiar e împodobit? :)) Păcat, chiar păcat că e frumos!
    Bradul vostru e superb, să ni-l arăți și împodobit! Eu nu aștept până la Ajun, o să-l împodobim săptămâna asta. :D
    Blush-ul nu-l cunosc, dar pensula aceea RT e bestială, o ador! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da!!! Și eu m-am uitat după el când am urcat poza, nu-l mai vedeam. :)) Păcat, puteau face ceva mult mai frumos.
      Așa e, pensulele RT sunt toate super.

      Delete
  6. E mai frumos bradutul vostru micut si dragalas decat bradul din centrul comercial. Noi nu avem data fixa, de obicei cu cateva zile inainte de Craciun. Depinde cand face mama putina ordine. Ca da, la noi e traditie cu curatenia generala inainte de sarbatori. Oricat de mult ar urla unii in toate directiile ca "ce, in restul anului nu faci?". Ba da ba, se face, dar se face si acum, doh. In fine. :))
    Mama, imi arde pipota de niste cola/pepsi acum dar am baut doua cani si o cafea azi, deci daca beau un singur strop de cola in plus, adio somn.
    P. S. Sa ti-l pup eu pe Cola de scump.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și la noi curățenia generală face parte din tradiție. :))
      Eu n-am probleme cu somnul când beau cola.. :P

      Delete
  7. Aceste postari sunt preferatele mele!am fost si eu in vara si am vizitat aceasta zona(Stratford) si chiar ma gandeam cat de frumos e de Craciun impodobita dar vad ca nu am pierdut nimic!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa m-am gândit și eu, că va arăta bestial zona în perioada sărbătorilor...

      Delete
  8. simpatic tare bradutul tau, eu astept pana in ajun!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...