Saturday 29 November 2014

InstaOct&Nov

      E timpul pentru un nou InstaLife, având în vedere că ultimul a fost la începutul lui septembrie. M-am uitat pe pozele ”instagramate” în luna noiembrie și... mi s-au părut prea puține. Așa că voi grupa luna noiembrie cu luna octombrie în articolul de azi, să aveți ce vedea, haha!

Începem cu un pupic... *blushing*

...și continuăm cu ceva dulce. Înghețată  Haagen-Dasz în Piccadilly Circus. Știu că mi-am ales trei arome diferite, printre care și creme brulee...Oh, my!!

Mi-au plăcut, ne-am pozat. :D

Gustul copilăriei..

Căprioara mea!!

Remember, remember the fifth of November! :)

Un selfie în mașină.

Tortul pe care l-am făcut de ziua soțului. În interior e tort diplomat, dar l-am decorat cu căpșuni și fructe de pădure. Eu sunt alergică la căpșuni și am zis că dacă sunt doar de decor și nu le mânânc nu mă pot afecta... Cred că ar fi trebuit să le dau la o parte înainte să-mi tai o felie, pentru că deși a rămas pe cuțit o cantitate infimă de fruct, tenul meu a luat-o razna. Mama ei de alergie!!

Ciocolată mare, maaare!

Boticul lui ar fi vrut afară, dar afară ploua... Doamne, cât m-a mai mieunat în acea zi. :))

Vă arăt și poza asta de dragul mini răzătoarei. Mi-e dragă de nu mai pot!

Și cozonacul meu frumos și delicios. Am mai încercat să fac în 2010 și nu mi-a ieșit și de atunci am tot evitat. Acum trebuia să iasă. Trebuia!


Cam atât am avut să vă arăt. Mai multe puteți vedea urmărindu-mă pe Instagram la @di.diana

15 comments:

  1. Haha, cât de tare e poza cu "căprioara"! :))
    Tortul arată fabulos, mi-ai făcut o poftă de nu mai pot! Felicitări pentru cozonat, mă tentează să fac şi eu o încercare anul ăsta... dar mă mai gândesc dacă mă risc.
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu aș fi riscat cu cozonacul dacă nu insista mult soțul. :)) Ms, pupici!

      Delete
  2. Iti iubesc pisica! Hotarat lucru, toate bloggeritele mele au pisici frumoase. <3
    Si prima poza imi place. Grrrr :>
    Teeeee pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, ce drăguț! Ms muult!! :* Dar vezi că e motan și că am doi, nu unul. Celălalt e cu mama, în Ro. :P

      Delete
    2. Motan, tot din neamul de pisica face parte. :))

      Delete
  3. Vai ce pisică frumoasă ai! Și eu le iubesc, sunt animăluțele mele preferate! Am și eu un motan de 8 ani jumate. E fițos și nu prea stă în casă dar e un drăgălaș! Eu și Șmecherilă vă pupăm! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Șmecherilă, ce drăguț! :)) Am și eu unul mai mare acasă, are 6 ani și jumătate. Iar cel de aici e tot motan, nu pisică. :P

      Delete
  4. Eu nu m-am incumetat sa fac cozonaci. Si acum nu e momentul sa incerc pentru ca am un cuptor cretin care coace totul inegal. Esti maestru! Tortul ala nici nu mai zic, m-a facut s aimi ploua in gura de ziceai ca e cod portocaliu cel putin... Nu as refuza nici inghetata dar sunt racita maxim. Inimioare cu finetti pot manca in schimb!:))Numai bunatati aici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E mare lucru să primesc complimente de la tine în ceea ce privește produsele dulci. Tu ești maestra, nu eu. :D

      Delete
  5. Mi-a placut postarea si am sa te urmaressc si eu pe Instagram de acum.Pisica e intr-adevar foarte dulce,eu am avut o pisica timp de 10 ani.Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Gia. Să-mi spui cine ești pe Insta. :*

      Delete
  6. Ce mi-e dor de niste Finetti in forma de inima :))
    P.S. te-am nominalizat la The Very Inspiring Blogger Award

    ReplyDelete
  7. Of, te invidiez ca iti iese cozonacul! E o prajitura tare complicata.
    Iti sta tare bine cu argintiu la ochi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, sper ă-mi iasă și a doua oară. :)
      Pupici!!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...