Thursday 10 July 2014

Pensule Real Techniques - Review

Nu știu cum vă simțiți voi zilele astea, dar eu simt că nu mai pot!! Căldura asta mă termină, mi-e somn încontinuu, nu am chef de nimic, parcă nimic nu mă entuziasmează, nu pot funcționa! Vreau să plouă!! Mult! Let it rain over me!! :))
Din motivele enumerate mai sus m-am blocat puțin și nu mai știam ce articol să scriu. Simțeam că vreau să scriu, dar nu știam ce. Am vrut să fac TMI tag, but then again, who cares? Îl am în draft de luni bune dar nu știu dacă să-l termin, nu știu dacă interesează pe cineva... Interesează?

Mi-am amintit că am în telefon de câteva săptămâni poze pentru un articol despre pensulele Real Techniques. Și am zis să profit de ele. Știu că foarte multe vi le doriți și m-am gândit că nu v-ar strica câteva informații despre ele, despre modalitățile în care pot fi folosite, cât de mari/mici sunt în comparație cu palma mea (ha,ha!), mai ales că deocamdată nu se găsesc la noi în magazinele fizice (în afară de Iași), ci pot fi doar comandate online.
Nu le am pe toate, dar eu zic că am destule, și pe unele chiar de când s-au lansat. Deci mi-am făcut o idee destul de clară, am experimentat și am observat că se pot folosi pentru mai multe lucuri decât pentru cele  pentru care au fost destinate inițial.

Bănuiesc că toată lumea știe deja că Samantha Chapman (pixiwoo) este cea care a lansat aceste pensule. În cazul în care vă interesează, pensulele sunt cruelty free. Pentru mine este foarte important acest aspect, niciodată nu cumpăr pensule cu fire de păr natural. Perii pensulelor RT sunt din tacklon, un material sintetic care este mult mai igienic și asigură și o aplicare mai bună.

Voi începe cu singurul set pe care îl dețin:  Core Collection. Conține 4 pensule pentru față, și anume:

buffing brush

contour brush

pointed foundation brush

detailer brush


Buffing brush este pensula pe care am folosit-o cel mai des. Cu ea aplic fondul de ten atunci când vreau o acoperire mai mare. Este foarte densă. De asemenea, poate fi folosită pentru pudră, pudră minerală, chiar și blush. Fiind cea mai utilizată pensulă a mea, este și cea pe care am spălat-o cel mai des. Nu și-a pierdut niciun fir de păr, nu s-a înăsprit. Și o folosesc de cel puțin doi ani.

Contour brush. Este o pensulă foarte practică care îmi e foarte utilă. E densă și pufoasă iar eu o folosesc în primul rând pentru aplicarea anticearcănului și a corectorului. E bună și pentru conturarea feței, dar și pentru a  aplica pudra sub ochi sau în jurul nasului, precum și a highlighter-ului pe pomeți. Din păcate am făcut o prostie cu ea. Nu se uscase și aveam nevoie de ea, așa că mi-a venit ideea ”genială” să o usuc (de la o ușoară distanță) cu uscătorul de păr. S-a pârlit pe o parte :( Nu se vede, că e pârlită ușor, dar se simte, mai ales în zona delicată de sub ochi. Nu faceți ca mine!

Pointed foundation brush. Nu înțeleg de ce din denumire pare să fie destinată aplicării fondului de ten pentru că sincer, nu văd cum ai putea aplica fondul de ten cu ea. I mean, cât de mică să ai fața?? Eu o folosesc tot pentru anticearcăn sau pentru a aplica corector pe anumite zone ale feței când e cazul. Dar cel mai mult o folosesc pentru a curăța fardul în exces din colțul exterior al ochiului, atunci când vreau să obțin un efect de cat eye. Sau când codița de la eyeliner mi-a ieșit prea groasă. Pun puțin corector pe vărful pensulei și ”trag” pensula spre sprânceană. Instant eye lift. :)

Detailer brush. Pe micuța asta o folosesc atunci când am un coș năzdrăvan și nu vreau să deranjez fondul de ten cu degetele. De asemenea, o mai folosesc și să sterg anumite greșeli pe care le fac la machiajul ochilor sau pentru a aplica fard sub linia genelor inferioare.

Blush brush. Cred că aceasta e prima pensulă pe care am cumpărat-o.  Poate fi cumpărată doar individual, nu face parte din vreun set. E foarte moale și pufoasă. O folosesc pentru blush, bronzer, dar și pentru contouring. Și între noi fie vorba, chiar și pentru pudră când am nevoie și celelalte nu sunt curate. 


Stippling brush. O altă pensulă care poate fi cumpărată doar individual. Pe aceasta mi-am dorit-o cel mai mult, și de câte ori era la ofertă și voiam să o cumpăr nu o mai găseam pe raft. Semn că este foarte apreciată. 
Este perfectă pentru o aplicare lejeră a fondului de ten, atât lichid cât și sub formă de cremă. Poate fi folosită pentru blush-urile cremă, dar și pentru cele pudră. Când vreau să folosesc un blush puternic pigmentat îl aplic cu această pensulă. Faptul că are perii rari ajută să se ia pe pensulă puțin produs și astfel putem construi intensitatea pe care dorim ca blush-ul să o aibă pe ten. Nu riscăm să aplicăm prea mult.



Powder brush. O pensulă mare și foarte fluffy. După cum se poate vedea în a doua poză, este turtită pe o parte. Bineînțeles că e bună pentru aplicarea pudrei, dar și a bronzer-ului, produs pentru aplicarea căruia eu o folosesc cel mai des. Am încercat să aplic și blush-ul cu ea și a rezultat într-o aplicare foarte lejeră, așa cum îmi place mie. Nu o am de foarte mult timp, dar nu știu cum am putut trăi fără ea până acum...



Retractable bronzer brush. Este perfectă pentru a fi luată în portfard și acesta este motivul principal pentru care am cumpărat-o. Fiind mare și duo-fiber este multifuncțională. Cu ea putem aplica pudră, bronzer, blush (cremă și pudră). Și tind să cred că merge și pentru fond de ten, dar nu am încercat până acum această variantă.





Acestea sunt toate pensulele Real Techniques pe care le dețin deocamdată. Mai am și burețelul, Miracle sponge, dar pe acela l-am uitat în Anglia. Și credeți-mă, în fiecare zi suspin după el. Obișnuiam să aplic fondul de ten și concealer-ul cu el iar finish-ul era foarte natural.
Iubesc aceste pensule pentru că toate sunt multifuncționale, își fac treaba foarte bine, se spală ușor fără a pierde fire și sunt și foarte convenabile la preț, având în vedere că pensulele bune de la celelalte brand-uri sunt foarte scumpe. 



Folosiți pensule Real Techniques? Cum vi se par?
Ce pensule RT vă doriți?


19 comments:

  1. Eu am buretelul Sponge si imi place mult. Imi doresc si eu pensulele si la un moment dat pe feelunique a fost redus un set cu 50% si nu l-am luat si imi cam pare rau, dar asta este, poate va mai fi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, 50%? Asta da reducere. Și eu îmi mai doresc câteva și mi-ar prinde bine o astfel de reducere. :)

      Delete
  2. vreauuu!!! le vreau si eu <3

    ReplyDelete
  3. Le am pe wishlist și mi-e ciudă că mereu le ratez când sunt la oferte, aflu prea târziu. O să încerc să fiu cu ochii în 4! :))
    Eu am întâlnit și pensule mai ieftine care-și fac treaba minunat, daaar... nu rezistă mult în timp, ba își pierd păr, ba se aspresc, deci pe termen lung ies în pierdere. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Așa e. Poate pentru machiajul ochilor se găsesc variante bune și ieftine, dar când vine vorba de față o pensulă bună face diferența. Eu nu am găsit până acum mai ieftine și cel puțin la fel de bune. :(

      Delete
  4. am si eu cateva si cel mai mult imi place expert brush.te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe aceea nu o am, dar mi-o doresc. :) :*

      Delete
  5. Tanjesc de multa vreme dupa ele si voi continua sa fac asta... deocamdată nu mi le pot permite :) te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toate vin la timpul potrivit. Îmi vei da dreptate peste un timp. :) Pupici!

      Delete
  6. Those brushes look amazing:)
    Have a lovely day, kisses
    Christine G ♥

    ReplyDelete
  7. Nu detin momentan un asemenea set de periute RT,insa sunt sigura ca isi merita banii indiferent de pretul lor!

    ReplyDelete
  8. Ah ce mult imi plac articolele scrise de tine!
    Bine, in acest moment tanjesc dupa cateva pensule RT ... ;))
    Sa le folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, ce frumos. :X Ms mult!!
      P:S: cine nu tânjește? :))
      :*

      Delete
  9. Am crezut ca sunt singura inapta care nu reuseste sa aplice FDT cu pensula special destinata..mie, in pp, nu imi place pensula aia, imi aplica orice produs cu linii. Prima o folosesc pt. FDT si mi se pare super.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred că te referi la the pointed foundation one, nu? Ai dreptate, chiar nu înțeleg de ce i-au pus denumirea asta. Acum câțiva ani pensulele pt fond de ten erau, într-adevăr, în acel stil, dar erau mai late și mai dense. Mie mi-e utilă pentru ce am spus acolo. Chiar dacă uneori trebuie să trec și cu degetele peste produs. :)

      Delete
  10. Buffing, contour si stippling sunt si pe lista mea de wants. O am pe aia de blush si o iubesc atat de rau ca mi-as mai lua vreo doua trei, sa fie acolo!:)) Si buretelul vreau musai sa il testez.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...