Wednesday 19 March 2014

The Lipstick Tag | Leapșa cu rujuri


 Acum ceva timp am văzut o leapșă cu rujuri pe blogul Andreei, A beauty taleSay what?? Adică să putem vorbi despre colecția noastră de rujuri? De vis! Iată că în sfârșit îi dedic și eu un articol și sper să să reușesc să transmit pasiunea mea față de aceste obiecte minunate, prin rândurile următoare, având în vedere că de două zile mă chinuie o durere îngrozitore de stomac. Dar cum nu am mai scris de duminică, nu aș vrea cumva să vi se facă dor de mine. Pfff!


1. Câte rujuri deții în momentul de față?
Am 47 de rujuri aici cu mine, în Anglia, și probabil încă vreo 10 acasă, în România, pe care nu le mai folosesc atât de des. Unii ar spune că sunt multe... alții că sunt puține. Fiecare are o anumită părere despre câte rujuri e normal/sănătos să aibă o fată în colecție. Unele investesc doar în rujuri scumpe, altele, ca mine, au rujuri ale căror prețuri variază între o liră (MUA) și 15 lire (MAC).  De aceea numărul poate părea mare. Dar vă asigur că nu e. 
În afară de 3-4 nuanțe care nu mi se potrivesc, le folosesc pe toate. Mereu le rotesc astfel încât toate să primească dragostea mea. Am  perioade în care folosesc 3-4 rujuri prin rotație, apoi trec la alt ”set” și tot așa. Chiar nu am dat banii degeaba pe ele. :)


2. Care a fost primul ruj pe care l-ai achiziționat?
Primul ruj a fost unul mat, maro. Cel mai inchis maro pe care vi-l puteți imagina. Era no name, dar l-am iubit. Îmi amintesc și acum textura, mirosul lui fructat. Eram prin generală iar în vacanțe mă mai prosteam și eu cu fetele și mă machiam. Apoi mi-am mai cumpărat unul bronz-auriu și din clasa a VII-a până în facultate nu cred că am mai purtat rujuri. Trecuse moda rujurilor în culori pământii iar cu rozuri sau nuanțe roșiatice nu-mi plăcea deloc cum îmi stătea. Și asta pentru că până în facultate eu nu am purtat fond de ten, iar rujurile în nuanțele menționate mai devreme scoteau în evidență roșeața tenului meu, coșurile... Efectiv rujurile mă făceau să arăt nașpa. Oh, how ironic! Acum de departe predomină nuanțele de roz în colecția mea, cred că se vede, nu? :)) Trăiascul fondul de ten și corectorul!

3. Care este brand-ul tău preferat atunci când vine vorba de rujuri?
Sinceră să fiu, nu am. Poate vă așteptați să spun MAC și da, ador acest brand, dar trebuie să recunosc faptul că am și rujuri de la alte brand-uri la fel de bune. De exemplu Max Factor sau Rimmel.
Am încercat destul de multe brand-uri, formule, dar nu pot să spun că vreuna iese în evidență în mod detașat. Toate au și rateuri, dar și game care merită toți banii.



4. Care este rujul pe care îl porți cel mai des pe buze?
Anul trecut de departe preferatul meu a fost Rimmel by Kate, nuanța 101. Anul acesta l-am purtat destul de rar pentru că mi-am dat seama că arată mai bine când sunt bronzată. Așa că voi reveni la el când voi reîncepe rutina de autobronzare.


Deci rujul pe care l-am purtat cel mai des pe buze în ultimele luni este Max Factor, nuanța Magenta Divine. E o nuanță bestială și am intrat puțin în panică pentru că m-am uitat la colecția Max Factor zilele trecute în Boots și nu am mai văzut această nuanță. Nici...nici nu vreau să-mi imaginez că ar fi scos-o. Vai de mine!! 


5. Care este finish-ul tău preferat?
Am perioade în care prefer unul sau altul, dar cu siguranță preferatul e cel cremos, strălucitor.

6. Care a fost ultimul ruj cumpărat. Ultimul a fost de fapt trei... Am profitat de ultimele zile cu oferte în Boots de 3 produse la preț de două și m-am răsfățat cu niște nuanțe care îmi lipseau din colecție și pe care mi le doream foarte mult:
L`oreal Color Riche, nuanța Sensual Rose. Un nude piersicuță cu reflexe aurii.
Revlon Colorburst Matte Balm, nuanța Elusive Insaisissable, un roz prăfuit intens, mat.
Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain, nuanța Rendezvous, un portocaliu cremos, strălucitor, transparent.


7. Câte produse pentru pentru buze conține în momentul de față portfardul tău?
Acum că le-am scos pentru pozat, niciunul. :))
Dar de obicei am 2-3 rujuri. Nu car după mine gloss-uri sau balsamuri de buze pentru că nu prea folosesc.

8. Care este rujul tău roșu preferat?
Rujul meu roșu preferat este unul foarte ieftin și foarte bun. Adică Cherry Red de la Natural Collection. Este un roșu cu subton albastru, deci face dinții să pară mai albi, rezistă pe buze oreeeeeeeeeee întregi, chiar dacă mănânc, beau, nu dispare. E foarte pigmentat, cremos. E roșul perfect.


9. Cum îți depozitezi rujurile?
Am un sertar de la masa de toaletă dedicat în întregime rujurilor. Îmi place că în felul acesta le pot vedea mereu pe toate și nu uit de niciunul.

10. Ce rujuri ai în momentul de față în wishlist?
O să încep cu cele MAC și de aici nu-mi doresc cu ardoare decât Angel, Lovelorn și Saint Germain. :D De la YSL aș vrea un roz drăguț, cum ar fi Opera Rose. Și pe wishlist mai am și câteva nuanțe de roz de la Topshop.

11. Ce nuanțe de ruj ai recumpărat.

Întrebarea aceasta nu era inițial în tag, dar am văzut că a inclus-o Diana de pe ArtLiving în articolul ei și mi s-a părut foarte interesantă. 

Cu siguranță rujul pe care l-am cumpărat cel mai des este Frostiest Mauve de la Avon. Sincer cred că am cumpărat 6-7 tuburi până acum. Au fost ani întregi în care nu concepeam altceva pe buzele mele în afară de această nuanță. Am iubit-o atât de mult încât am purtat-o pe buze și în ziua nunții mele. 
Acum o port mai rar pentru că mereu vreau să folosesc toate rujurile pe care le am, dar tot o iubesc.

Cam acestea sunt rujurile cu care îmi răsfăț eu buzele aproape zi de zi. Aș putea vorbi ore întregi despre rujuri și presimt că va mai exista și partea a doua a acestui tag. Rămâneți aproape! 


Vă invit și pe voi să-l faceți sau să scrieți în comentarii despre rujurile voastre preferate. :)

18 comments:

  1. Mamiticaaaa ai cateva!:)) Adevarul e ca anul trecut a prins foarte tare avant si iubirea mea pentru rujuri si la un moment dat eram aproape de 30..Acum am putine, doar vreo 19 dar recunosc ca iar am o pasa din aia de BUY ALL THEM LIPSTICKS! Am ochit si notat cateva din tag-ul tau!:D Ce imi faci tu mie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odată ce începi să le prinzi gustul, greu te oprești..:D

      Delete
  2. M-a luat cu ameteala atatea rujuri woow bravo.Pup
    www.bysunshine.com

    ReplyDelete
  3. Foarte draguta colectia ta de rujuri...imi place cromatica cu tenta de roz/rosu a rujurilor :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, se vede clar ce culori mi se potrivesc mai mult. ;))

      Delete
  4. Ce frumooos arata toate la un loc! Adorabile!
    Eu de curand am dat iama in rujuri..si pentru ca am avut multe fail-uri..cu nuante de nude care nu-mi stau bine deloc..m-am hotarat sa comand mostre :D Asa ca am multe nuante cu care sa ma joc si din care sa-mi aleg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu mereu am dat rateuri cu nuanțele de nude așa că am hotărât să nu-mi mai iau..E greu să găsești nude-ul potrivit.
      Mulțumesc, chiar nu știam cum să le așez să fie toate puse în valoare. :)

      Delete
  5. Au, ce de rujuri. :)) Ai o colecție impresionantă și mi-am notat câteva care m-au atras. Pozele arată superb, nu mă satur să le admir. :D
    Frumos tag, l-aș prelua dar eu sunt amatoare momentan, nu prea am cu ce să mă laud.
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce mă bucur că-ți plac! MS! Sinceră să fiu, nu mă așteptam la asemenea reacții din partea tuturor, credeam că orice fată pasionată de machiaj are cam același număr de rujuri.
      Eu zic să-l preiei și tu chiar dacă ai puține, vedem un alt punct de vedere asupra lor. :) :*

      Delete
  6. Cred ca facem parte din aceeasi generatie. Si eu am inceput tot cu maro. Mami s-a speriat de mine cand m-a vazut. :))) A incercat sa ma convinga ca rozul ar fi adecvat varstei mele dar eu nu si nu. :))))
    Avem preferinte asemanatoare. Si eu sunt atrasa de finsh-ul stralucitor. Nu am niciun ruj mat.
    Sa le folosesti cu placere pe toate :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce drăguț că ne potrivim pe atâtea planuri. :)) Mama dintotdeauna a folosit numai rujuri roz și la fel, a încercat și pe mine să mă convingă, dar pe atunci nici nu voiam să aud. :))
      eu anul trecut mi-am luat primul ruj mat și îmi place, dar preferatul meu va rămâne mereu finsh-ul lucios, strălucitor. :) :*

      Delete
  7. waaa, ce ai tu aici! ador rujjurile, cred ca sunt cele mai numeroase produse cosmetice din colectia mea!
    te pup
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și la mine la fel, deși acum câțiva ani predominau fardurile. :) :*

      Delete
  8. Iubesc postarea asta pentru ca are ca subiect rujurile si momentan sunt o obsesie de-a mea. Atatea rujuri frumoase ai ca ma faci sa-mi doresc sa cumpar rujuri :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, și eu mi-am făcut poftă de cumpărături acum. Ce ți-e și cu rujurile astea :))

      Delete
  9. hehheee, cred ca si eu am avut nuanta aia de la avon, frostiest mauve, mi se pare foarte foarte cunoscuta :)
    ai o colectie superba, sa le folosesti cu placere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ms mult. Cred că îți stătea tare bine cu ea. :) :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...