Monday 3 March 2014

InstaFeb

Am întârziat puţin cu postarea Insta de luna aceasta pentru că nu ştiam dacă ar mai trebui să o fac sau nu... Acum că am introdus rubrica One day, One hour, mă gândesc că nu mai prezintă interes pozele de pe Instagram. Oare sunt prea multe poze care nu au neapărat legătură cu beauty&fashion pe blog? Nu ştiu dacă sunt foarte coerentă, ascult Bon Jovi la maxim şi nu pot să-l opresc, nici măcar de dragul acestui articol. Bad girl... Anyway, ce părere aveţi? Să fie aceasta ultima postare Insta related?

Bunătăţi aduse din Irlanda..

Bunătate de la Cleo's Handmade!

Frappe cu mama.

Flori...

                                                                ...flori

                                                                     ...flori...

...flori!

Birthday cake.

Birthday girl.

Meh ..:(

Meh...

Smelly stuff. :)) Fruity melon miroase demenţial!!

Classic!

Primul curcubeu pe care l-am văzut în Anglia! <3

Primul mărţişor de anul acesta. <3

Cam aşa a arătat luna februarie pe Instagram. În mare...
Deci... să fie ultima?

4 comments:

  1. Flori, flori, flori! :))
    Mi-ai facut pofta de cioco :X
    Eu nu vreau sa fie ultima postare de tip Insta:D:):*

    ReplyDelete
  2. Uuu cate flori ...<3 <3
    Nu ti-a placut Cadoul? :( Imi pare rau... :(
    Yankee, Yankee vreau si eu. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e vorba că nu mi-a plăcut, dar nu m-a dat pe spate... Eu am citit-o în drumul lung Ro-UK şi mi-a prins bine, a fost uşor de citit. Dar prefer cărţile realiste, cu care mă pot identifica, care conţin evenimente care mi s-ar putea întâmpla şi mie... Nu e o carte rea, doar că nu e genul pe care îl prefer eu. Chestie de gust. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...