Thursday 6 February 2014

Favoritele lunii ianuarie

Nu aveam de gand sa scriu un articol despre favoritele lunii ianuarie pentru ca nu am foarte multe produse noi pe care sa le ridic la rang de favorite. Dar pentru ca la postarea cu giveaway-ul foarte multe ati propus sa vorbesc cat mai des despre favorite, am zis ca nu e cazul sa renunt. In mare, favoritele mele sunt aceleasi de lunile trecute (postarile vechi cu favoritele le puteti citi aiciaici si aici), asa ca nu le-am repetat pe acelea ci m-am limitat la altele pe care le-am folosit cu drag, de aceasta data mai diversificate. 

Am folosit cu drag masca de par cu placenta de la Kallos. Am mai vorbit despre ea si aici. Imi place ca-mi lasa parul foarte moale si cu aspect sanatos fara sa-l incarce in vreun fel. Mereu profit de ea cand ajung in Romania iar parul meu imi multumeste. 

Nu stiu daca am mai avut vreodata o oja neagra, sincer. Dar in ultima luna mi s-a pus pata rau pe ea. Mi-am cumparat una de la Golden Rose si-mi place la nebunie cum se comporta. Singurul dezavantaj este ca se usuca putin mai greu fata de alte oje, dar trec cu vederea acest fapt, cand vad cate zile rezista pe unghii. Si chiar daca e neagra, nu mi-a ingalbenit unghiile pana acum *knockonwood*

Cu drag am folosit si parfumul meu preferat, Be Delicious de la DKNY. Nu stiu in ce masura e un parfum de iarna, dar eu il iubesc. Are un miros fresh, acrisor, asa cum imi place mie. Nu prea ma impac cu parfumurile dulci, excesiv de dulci. 

Pentru a-mi reimprospata culoarea rosie a parului, am folosit multe astfel de pliculete cu nuantator Trendy Colors de la Loncolor (nuanta R6). Chiar imi pare rau ca nu se gasesc si in Anglia, nuantatorul pe care il folosesc acolo costa de 2 ori mai mult pentru o cantitate mult mai mica. Este exact nuanta pe care mi-o doresc in par si se aplica extrem de usor.

Crema contur ochi Q10 + ceai verde de la Cosmetic Plant e noua mea iubita. Imi place din ce in ce mai mult, mi-e tare drag sa o folosesc dimineata si seara. Imi place ca-mi lasa zona din jurul ochilor foarte bine hidratata si ca nu trebuie sa insist foarte mult cu masatul pentru a  intra in piele. O intind cu degetele pe suprafata dorita, masez putin  si o las sa se absoarba singura. Dupa 5 minute deja pot aplica machiaj in zona ochilor fara probleme.

In ceea ce priveste produsele de machiaj, chiar nu am noutati. Luna trecuta nu am avut un tip de machiaj specific pe care sa-l folosesc. Zilnic am folosit altceva, ceea ce mi-a dat mari batai de cap in ceea ce a privit durata efectuarii unui machiaj. Dar asa-mi trebuie daca sunt sucita. In consecinta, nu pot alege ceva preferat, pentru ca pe toate le-am iubit. Dar in mod special, aceasta mascara: Volume Million Lashes de la L`oreal. E bestiala si nu ma mai satur de ea. Trebuie sa-i fac un review, merita. Mai ramane doar sa invat eu sa pozez genele cum trebuie. Si pot confirma acum ca se gaseste si in Romania (ca tot nu eram sigura cand va vorbeam despre ea aici), chiar ieri am vazut-o in DM si in KENDRA. 


V-am zis ca de data aceasta produsele vor fi random. Asa ca trebuie sa mentionez placa de la Remington. Acum cativa ani imi faceam foarte des bucle cu placa, insa cu o placa nu foarte stralucita, de la Babyliss. Cum parul mi-a tot crescut, a inceput sa-mi fie tot mai greu, asa ca asta-vara mi-am cumparat-o pe aceasta. Am folosit-o numai pentru indreptat parul cand era foarte rebel (parul meu e oricum foarte drept), iar luna trecuta am zis sa incerc sa fac bucle cu ea, poate nu-mi agata parul cum o facea cealalta. Si m-am indragostit, din pacate. Acum nu ma pot abtine si o folosesc foarte des, buclele tin mult mai mult facute in acest fel si se realizeaza si mult mai repede decat atunci cand folosesc ondulatorul.

O carte care m-a impresionat a fost Parfumul de Patrick Suskind. Nu pot sa spun ca o iubesc neaparat, dar m-a marcat putin. A fost genul de carte pe care nu o puteam lasa din mana. Foarte diferita de altele si mai ales, imprevizibila. Niciodata nu stiam ce va urma si asta ma facea tare curioasa. Mi-a placut, desi a duhnit mai mult decat sa miroasa frumos. Cele care au citit-o stiu la ce ma refer. :) Motivul pentru care nu pot spune ca mi-a placut la nebunie, este partea de final. Cele doua scene socante la care, evident, nimeni nu s-ar fi asteptat. Aceste scene m-au facut ca dupa ce am terminat-o, s-o arunc pe pat si sa exclam: "Ce tampenie!". Dar, nu am putut sa n-o mentionez pentru ca am petrecut impreuna cateva ore minunate. Mai multe nu vreau sa va spun, dar va indemn sa o cititi. 


Un articol vestimantar favorit a fost aceasta caciula a la Bob Marley. A fost facuta pe comanda, la o persoana care impleteste foarte frumos (Cristina). I-am explicat ce vreau si i-am aratat poze si a iesit mai frumoasa decat ma asteptam. Am purtat-o destul de des, dar din pacate nu am nicio poza cu ea pe cap sa vedeti ce frumos se asaza. Dar cu siguranta voi face si voi posta pe Instagram cat de curand pentru ca mi-e tare draga. 


Acestea au fost favoritele mele de luna trecuta. Abia astept sa merg la shopping sa mai includ produse noi in colectia mea, pe care sigur, le veti vedea la sfarsitul acestei luni.


Ce produse ati include in favoritele voastre de luna trecuta care sa nu faca parte neaparat din categoria make-up sau skincare?

8 comments:

  1. Nici eu nu mi-am schimbat favoritele in ultimele luni dar se anunta o schimbare cat de curand;)) Parca mi-a revenit cheful de experimentat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, si mie, mai ramane sa merg la cumparaturi. :))

      Delete
  2. Si eu am avut acum ceva timp o masca de la Kallos si imi amintesc ca mi-a placut pentru ca imi facea parul moale si fin la atingere :) mi-ai reamintit de ea si trebuie sa o caut prin magazine :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce-mi place si mie cand imi amintesc de produse bune de care am uitat... :) :*

      Delete
  3. Cu masca de la Kallos nu m-am inteles deloc. Nuantatorul Loncolor si eu il ador si l-am folosit o perioada buna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pacat ca nu te-ai inteles cu masca, la pretul pe care il are chiar e o afacere. :(

      Delete
  4. Parfumelul ala il am si eu in dulap, pe jumatate consumat. Restul isi asteapta sfarsitul pentru anotimpul calduros!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...