Tuesday 21 January 2014

Machiajul zilei & manichiura zilei (Orange lips & purple flowers)

   Nu am mai facut de mult o postare tip "face of the day". De fapt, daca stau bine si ma gandesc mai am doar una de acest gen, asa ca astazi mi-am propus sa imi si pozez machiajul inainte de a iesi din casa. Am decis sa combin aceasta postare si cu cea tip "manichiura zilei", pentru ca ma simt darnica. *luati de la Diana!*
   Nu stiu cum a fost ziua de ieri pentru voi, dar pentru mine a fost una foarte, foarte deprimanta, fara vreun motiv anume. Pur si simplu m-am trezit botoasa si asa am tinut-o toata ziua. Ca sa aflu la un moment dat ca e declarata "cea mai deprimanta zi din an". Nu stiu daca a avut vreo legatura cu starea mea de ieri acest lucru, dar, mai sa fie, ce s-au potrivit! Asa ca mi-am propus ca astazi sa fie exact opusul. Sa ma trezesc vesela si sa fiu zambareata toata ziua. Vremea de afara tot posomorata si friguroasa era si ca sa-i fac in ciuda si sa nu intru in tiparele - vreme inchisa = machiaj serios in culori neutre -, am ales sa folosesc un ruj portocaliu pentru o pata de culoare. Nu, culoarea parului nu era de ajuns! 






Produse folosite:
Fata
Primer Benefit Porefessional
Fond de ten Revlon Colorstay
Anticearcan MAybelline Instant Age Rewind
Pudra Soap&Glory One Heck of a Blot
Bronzer MUA
Blush 17 Blush&Glow nuanta Peachy
Ochi
Primer pentru ochi e.l.f.
Kit pentru sprancene de la e.l.f, nuanta medium
Fard nuantele Verve si Busted din paleta NAKED 2
L`oreal Paris Gel Intenza Eyeliner
Creion Rimmel Scandaleyes, black
Mascara L`oreal Volume Million Lashes
Buze
Lip liner Barry M
Ruj Sleek Matte nuanta Papaya Punch

     Sa trecem la manichiura! Ma uitam ieri la unghiutele cu floricele ale  Dianei si mi s-a facut o "poftaaa"!! Intrand in aceeasi categorie de sfidare a posomorelii, mi-am facut si eu. Unghiile mele nu sunt straine florilor, acum cativa ani aveam in permanenta un soi de floare pe inelar, asa ca mi-am zis sa repet manevra. Mi-am vopsit intai unghiile cu un lila, apoi cu o ustensila speciala (habar n-am cum se numeste, dar o puteti vedea in poza de mai jos) am facut 5 puncte cu un  mov. Apoi cu aceeasi ustensila am luat cate un glitter auriu din oja de mai jos pe care l-am pus in mijlocul fiecarei floricele. Deasupra am aplicat un strat de lac incolor si gata. Primavara pe unghii. :) Adevarul este ca mi-as fi dorit o alta combinatie de culori, pe fond negru, floricele albe. Dar n-am niciun alb laptos in colectie si mereu uit sa-mi cumpar. Ramane pe data viitoare. 




Produse folosite:
Astor Fashion Studio, nuanta 134
Astor Fashion Studio, nuanta 200
Golden Rose, Jolly Jewels, nuanta 103
Top coat Farmec

Voi cum va "impotriviti" naturii cand vine vorba de machiaj sau manichiura?

9 comments:

  1. You are very purrty miss Purr:))Imi super placu unghiile, stiu ca ti le admiram mereu din vremuri de mult apuse! Eu si cu dotting tool-ul sunt tot dezastru. In afara de manichiura simpla cu oja si eventual un glitter nu sunt capabila de altceva!:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Dotting tool", asta era! :)) Doamne, ametita mai sunt. Dar nici nu modific, las sa se minuneze si altii. :))
      Multumesc, ce bine suna "miss Purr" =)) :*

      Delete
  2. Foarte frumos si machiajul si unghiutele. Si paruuul il ador mi-as dori si eu o culoare asa indrazneata dar inca nu mi-am facut curaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Mihaela. :) Eu sper sa iti faci curaj, roscatele sa fie la putere. :D

      Delete
  3. Imi place mult machiajul tau si visez sa-mi nuantez si eu parul intr-o culoare rosiatica. Pacat ca mi-e prea frica de o schimbare. ;))
    Floricelele tale sunt frumoase, frumoase.
    Aducem primavara aici obligat-fortat. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, nu are nicio sansa iarna in fata noastra! :))
      Multumesc si... curaj! ;)) :*

      Delete
  4. Imi place mult culoarea rujului pe care l-ai folosit. Acum voi visa la culoarea asta pana voi pune mana pe ea :D Si imi place manichiura, este asa de dragalasa datorita culorii ojei dar si a floricelelor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Macy. :) Recomand aceste rujuri mate de la Sleek, am doua si cu ambele ma impac de minune. Se aplica minunat pe buze si rezista foarte bine. :) :*

      Delete
  5. I love your haircolor!!!!!!!!!!
    Check out my blog and if yoy like it follow me back :) :*
    http://doramihu.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...