Sunday 15 December 2013

OOTN

Zilele astea lumina naturala nu a fost prietena cu mine, am avut doua tentative pentru 2 postari dar s-au lasat cu nervi multi si am renuntat. Seara  trecuta am iesit in club cu sotul si pentru ca am fost gata inaintea lui (:o), am zis sa fac cateva poze cu tinuta sa va arat si voua. Va dati seama ca nu am iesit asa din casa, am avut si un paltonas deasupra, dar am uitat sa ma pozez si cu el (noobie#1). Mi-am vopsit si radacinile acum cateva zile si a iesit o culoare mult mai aprinsa decat ma asteptam. Dar sigur dupa prima spalare o sa se mai domoleasca.




Evident, sutienul nu se vedea asa, dar stiti si voi ce puteri "miraculoase" poate avea blitul. Si nici nu era alb!!


Asa mi-am prins parul, cu ajutorul unei bandane. Si chiar a rezistat zbantuielii, ma asteptam ca dupa jumatate de ora sa mi-l desfac, dar a fost chiar foarte comod si practic. Nu mi-a trecut prin cap sa fac o poza si de la spate (noobie#2)


Camasa: Takko
Fusta: Primark
Pantofi: New Look
Clutch H&M 
Headband: Primark
Cercei: Primark

Insert question for your readers here:

10 comments:

  1. Ce outfit super!!! :* Imi place foarte mult fustita Primark! Iar noua nuanta de par,nu stiu daca ti am zis dar iti sta bine cu ea.Pup!

    ReplyDelete
  2. Imi place tare, tare mult outfitul tau.
    Fix pe gustul meu. <3
    Esti frumoasa si-mi place la nebunie nuanta parului tau. M-ar tenta si pe mine sa incerc o nuanta asemenatoare.:)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, multumesc si...multumesc! :D Incearca, merita, doar sa ai in vedere ca e ca si cum ai avea un job pentru care nu esti platita, ci in care trebuie sa investesti timp si bani. :)) Pupici!

      Delete
  3. E super! Imi place, imi place place place! Si-mi place si parul tau, asa aprins cum ti-a iesit. E frumos foc. Si daaaa, stim ca blitzurile dezbraca... :)) Mare perverse sunt. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bliturile dezbraca, exact!! :)) Multumesc frumos, ma bucur tare mult ca-ti plac. :)

      Delete
  4. <3 Imi place foarte mult bluzita

    ReplyDelete
  5. Bluzita e super simpatica, si coafura ta tare inovativa :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...